Ik kreeg ze zomaar automatisch, zal wel komen door iets anders waar ik me bij heb aangemeld... Geen pampersbonnen ook hier dit keer. Vorige keer kreeg ik 2 boekjes tegelijk, 1 met en 1 zonder pampersbonnen! Maar wie mijn bonnen wil hebben mag me een berichtje met adres sturen, dan wil ik ze wel opsturen hoor.
Hoi Evelinethijssen, Mag ik jouw bonnen dan hebben? Zo ja dan stuur ik je een PM. Hoe stuur je een PM? kan het niet vinden!
Hier ook nog niks gezien dit keer ik werd altijd blij van de bonnen dus als iemand ze overheeft en er verder niks mee doet hou ik me aanbevolen
hoi ik heb gisteren de bonnen weer gekregen gelukkig heb in wel de pamperbonnen (waren bijna op) maar niet de doekjes bonnen.
Ik heb de bonnen al zo'n anderhalve week in huis. Bij mij zitten er wel pamper bonnen en doekjes bonnen bij.
nope, hier ook geen bonnen of boekje... baal er wel van, moet ik zeggen ben door mn luiers heen... Snap het ook niet, heb ze braaf 2x gehad (volgens mij door een babydoos.) en nu dus niet meer...
Hm wat vreemd...Ik heb ze van de week ook gekregen,en bij ons zitten er dus wel 2 kortingsbonnen bij voor Pampers van 3 halen en 2 betalen.Ik dacht dat deze actie overal hetzelfde was,niet blijkbaar..
merleQ ik zou zeggen lees de topics over deze bonnen en je vindt alle antwoorden. Ik heb ze ook 2 of 3x gehad en nu ook ineens niet, of ze moeten nog komen