Ze zijn er weer..lekker in het leven bonnen!!!

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door poppie2, 23 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

je moet je inloggen.
    bekijk mijn persoonlijke gegevens.
    Ik heb ook de nieuwsbrief aangevraagd
    aantal kinderen doorgeven en bevestigen.
    dan op klik hier om meer voordelen te genieten.
    Daar komt die enquette geval.
    zo kreeg ik ze opeens. Ik had me zeker een half jaar geleden ingeschreven en ik deed opeens deze keuze denk een week geleden en nu zijn ze binnen! :)
    Maar ken ook iemand die zich niet had ingeschreven maar opeens zomaar binnen kreeg. Ik snap het dus ook niet. Maar dit werkte bij mij.

2. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Volgens mij heb je me verkeerd begrepen. Als er bonnen bij hadden gezeten voor pamperdoekjes had ik die niet gebruikt. Degene die ik nu heb natuurlijk wel. En er zaten ook andere interresante bonnen bij ;)

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

OEPS!
    Sorry!

4. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ik heb ze gister ook weer gehad, wel bonnen voor pampersluiers maar helaas niet voor de doekjes. Nou ja de luiers zijn het belangrijkst :D. Onze etos accepteert ze idd ook gewoon in combinatie met andere aanbiedingen, lekker is dat!

5. poppie2

poppie2 Actief lid

4 nov 2007
    253
    0
    0
    hey meiden,

misschien een tip voor diegene die de pamperbonnen heel graag willen hebben...
    kijk eens op marktplaats, daar worden de pamperbonnen en andere bonnen te koop aangeboden.(eigenlijk schandalig want je krijgt ze gratis;))
    daar heb ik een heel boekje lekker in het keven bonnen gekocht voor 4 euro! inclusief de pamperbonnen.:p
    dan heb je nog steeds een hoop korting!
    misschien ook wat voor jullie?:D

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    wat raar dat niet alle bonnenboekjes hetzelfde zijn....hier ook de bonnen ontvangen en daar zaten wel de pamperbonnetjes bij ben er ook heel blij mee want zat er al maanden op te wachten...maar nu zijn ook van de week de huggies in de aanbieding 2 pakken voor 10 euro...bij de deen...zo zal je zien maanden geen strakke aanbieding en dan krijg je weer die bonnetjes...komt er zo'n huggies aanbieding...denk dat ik ze beiden maar haal..even voorraadje inslaan..valt me ook op dat er veel 'grote' luieraanbiedingen zijn als de kinderbijslag gestort is..

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Is altijd zo dat rond de tijd dat de bonnen uitkomen ook de aanbiedingen een voor een langs komen.
    Tis altijd een vast patroon, let er maar eens op

8. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ja ik heb ze nog. Ik pb je wel even.

9. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Ik heb er wel weer pamperbonnen bij,de vorige keer ook...

10. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Mij? Ik heb je pb nl nog niet ontvangen?

11. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Bedankt! Heb net de enquette aangepast. Ben benieuwd of ik die bonnen nu nog krijg, aangezien iedereen ze nu volgens mij wel binnen heeft.

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.816
    4.194
    113
    Wil iemand bonnen hebben? Ik heb het hele boekje nog, wel zonder pampers bonnen. PB me maar.

13. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Helaas, geen bonnen ontvangen. Had gehoopt dat ik, nu ik een zoontje van 5 maanden heb, ook ergens op de lijst zou staan.
    (had verwacht dat het via de aanmelding bij een of andere doos zou lopen), maar ik blijkbaar niet het geval.

Mocht er nog iemand pamperbonnen over hebben dan houd ik me aanbevolen.

14. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Etos heeft nu 2 pakken voor 15,99 dus kan ik daar de bonnen dan ook inleveren? Of doen ze dat niet?

15. girl21

girl21 Niet meer actief

IK HEB VANDAAG EVEN DE FILIALEN BIJ ONS IN DE OMGEVING GEBELD... de een doet het wel de ander niet, dus gewoon even vragen!

er werdt me verteld dat het van de leverancier niet meer mag sinds een aantal maand, maar de ander etos eigenaar zegt dat het gewoon kan!

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.816
    4.194
    113
    Hier doet de etos het niet meer. Het staat er nu trouwens ook ineens op: niet geldig in combi met andere aanbiedingen

17. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik heb bij onze Etos vandaag 6 pakken pampers voor 18 euro gekocht. lang leve de pampersbonnen :D

@ stef, ik zou het gewoon vragen bij je Etos ,het verschilt idd per vestiging.

18. marjan77

marjan77 Bekend lid

Tessa81, hoeveel luiers zitten er in 1 pak? ik heb wel de bonnen maar koop altijd luiers van de Aldi. vraag me af wat nu voordeliger is, Aldi of pampers met bonnen.

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Goede deal tessa!

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @tessa jeetje zeg waar woon jij??? ga ik ook daarheen hahaha