Ze zijn er weer..lekker in het leven bonnen!!!

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door poppie2, 23 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    maar 6 pakken voor 18 euro lijkt me trouwens sterk zeg want dan betaal je 3 x 16 euro met de aanbieding is 48 euro met 20 euro korting van die bonnetjes is altijd nog 28 euro..

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Misschien nog personeelskorting aangezien Tessa bij etos werkt

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ow vandaar en vandaar dat ze die bonnetjes dan ook aannemen als er ook een andere actie geldt...dat doen ze tegenwoordig niet meer en staat ook op het bonnetje niet i.c.m. andere aanbiedingen. Misschien dat tessa dr chef het wel goed vind omdat zij dr werkt maar ik denk niet dat je anders 6 pakken voor 28 euro kan krijgen dan lopen ze er verlies op denk ik..

4. ProudMum

Nee joh, dat geld krijgen de winkeliers weer terug van Procter & Gamble. De bonnen worden verzameld en dan weer geind bij dat bedrijf. Je moet toch wat om je klanten te houden!

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik heb er geen personeeskorting over gekregen.
    Ik had 3 lekker in het leven bonnen. De pampers zijn bij etos nu 2 pakken voor 15.99. Per 2 betaalde ik 5.99 door die lekker in het leven bonnen. Dit x 3 is 6 pakken pampers voor 18 euro. Dus het kan wel degelijk :D Ik ben niet de enige die het krijgt ,alle klanten bij ons die die bon inleveren krijgen het. Hier draaien we geen verlies op ,aangezien de bonnen gewoon vergoed worden.

6. wonderteam

@ Marjan, In maat 5 zitten 33 pampers
    @ Truus, ja zeker een goede deal he :D
    @ Linda, heel ver weg van jou zie ik al, maar probeer het gewoon bij een Etos in jou buurt :D

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @tessa maar je krijgt toch bij aankoop van 3 pakken 10 euro korting? jij hebt dus bij aankoop van 2 pakken 10 euro korting gekregen?

8. wonderteam

Yep, heb idd bij aankoop van 2 pakken 10 euro korting gekregen.
    Dus alle klanten hebben deze week een voordeeltje bij ons :D

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik zal morgen eens een paar etossen bellen en vragen of je korting op korting krijgt, ik geloof het wel ik vind het gewoon een beetje appart als er opstaat dat het niet i.c.m met andere aanbiedingen kan...eerst stond dat er nl nooit op en ik denk dat er toen misbruik van is gemaakt. bijv bij een aanbieding 3 voor 20 en dan 10 euro korting is 3 pakken voor 10 euro

10. wonderteam

Ik denk dat het er toen opgezet is ,omdat die bonnen niet bij alle winkels/drogisten in te leveren zijn. Dat er dus bepaalde winkels/drogisten hebben geklaagd ,want anders gaan mensen altijd hun pampers halen met de bon waar het kan. Daardoor liepen er bepaalde winkelketens misschien verkoop mis ,omdat die
    niet aan die bonnen meedoen. Bij de verkoop van 3 pakken pampers doen eigenlijk altijd alle Etos filialen mee ,met die bonnen. Nu doen wij het in ons filiaal ook bij 2 pakken pampers. Reden hiervoor is ,dat wij het ook fijn vinden klanten tegemoet te komen:) Hopelijk is er ook een winkel bij jou in de buurt die dat doet.

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    waar woon je dan>?

welke etos werk je?

is toch gek dat niet alle etossen dezelfde regels hebben

12. ProudMum

Nee dat is niet gek, sommige filialen zijn franshise winkels. Dan bepaalde de manager welke acties wel en niet meedoen

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik heb net een stuk of 6 etossen gebeld en geen van alle geeft korting op korting het is of of...ik ben dan wel benieuwd waar tessa ze gehaald heeft...ik heb familie door heel nl dus dan ga ik gewoon ff op visite en sla ik ff luiers in;)

14. poppie2

poppie2 Actief lid

4 nov 2007
    253
    0
    0
    nou...dat zou ik dan ook wel willen weten welke etos wel de bonnen innemen als er een actie is:)
    weet iemand of er een etos in de regio zoetermeer/bleiswijk (mag ook in andere plaatsen, voor zo'n korting rij ik wel een blokje om:p) is die de bonnen accepteren bij een actie?

15. girl21

girl21 Niet meer actief

hier in borger en rolde nemen ze beide wel aan in combinatie met de actie! (drenthe)

heb ze net uit borger gehaald...

6pakken = 3X15.99= 47.97-20= €27.97

16. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ben ook wel beneiuwd welke Tessa bedoeld, misschien een ritje wagen.

17. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    nou ben ik ook nieuwsgierig geworden hoor in welke etos het is ....

18. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    alleen moet ik nog de Pampers bonnen bemachtigen ...
    Helaas krijg ik ook niet het boekje ...

Dus mocht er nog iemand zijn die de bonnen niet nodig heeft ;) ik hou me aanbevolen...

19. wonderteam

Hier een filiaal in Zwolle.

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    bedankt voor jullie reactie, misschien dat ik daar tijdens de actie in de buurt kom...verder als mensen de bonnetjes ingeleverd hebben bij een etos i.c.m. de aanbieding dan hoor ik het graag;)

Deel Deze Pagina