Mijn ouders zijn verhuisd naar een woning van een jong gezin. Daar was de jongste ongeveer 3. Maar zij krijgt de bonnen ook nog van de oude bewoners op dat adres. Dus ik vermoed dat het daar niet mee te maken had. Groetjes Janna
Ik heb ook gelijk 6 pakken gehaald, maar dus voor 40 euro. Aan de kassa werd gelijk gezegd toen ik de bonnetjes tevoorschijn haalde: ooh, maar dan geld de aanbieding niet ! maar dat vond ik al prima hoor , ik vind m'n bonnen beter en met 6 pakken kan ik weer even vooruit, ook omdat we ook kruidvat luiers (om en om) gebruiken .
Misschien kunnen we hier vermelden welk filiaal van Etos de bonnen aanneemt icm de korting. In Duiven dus niet...
Dat stond er al. Ik had namelijk al vermeld dat het om een filiaal in Zwolle ging en iemand anders al om een filiaal in Rolde
Welk filiaal in Zwolle? Kun je me een pbtje sturen misschien? Ik wacht nog even de aanbiedingen van de Jumbo af volgende week daar gaat sowieso de 10 euro vanaf ook bij kortingsprijzen.
Geen idee hoor of de pampers in de aanbieding komen, daar wacht ik op. Ik kreeg ze de vorige keer idd wel mee bij de jumbo, 3 pakken voor 16,50. De Makro heeft ze trouwens ook in de aanbieding vanaf volgende week (9 pakken voor 57.87 omgerekend).
we kunnen een lijst maken welke etos of andere winkels wel de bonnen innemen als er een actie is - etos Delft binnen stad wie volgt?
Ik heb ze bij de Etos in de Makado in Beek (Limburg) gehaald, daar werden de bonnen geaccepteerd bovenop hun eigen korting. Is wel al een tijdje geleden, helaas heb ik nu geen pamperbonnen gekregen!
Kruidvat Deventer en Twello Tip: kijk even wie er achter de kassa staat....bedrijfsleiders weten hier vaak meer vanaf, dan de vakantiehulpen enzo...
Ons meisje is zindelijk! Ik heb dus geen bonnen meer nodig. Nu heb ik alleen Pampers over. Wie wilt ze van mij overnemen?
Moet ik ze opsturen, kom je ze halen, spreken we eens ergens af? Je hebt overigens ook pb >) ( mmm heb nog niet die smileys door op het nieuwe forum )
ik heb geen idee waar je woont. Als we opzich in de buurt wonen kan ik ze wel ophalen of iets. En anders is opsturen toch de makkelijkste optie Hoe oud is jou meisje nu dan?
Ook hier pampers bonnen over, voor interesse even pb-en en dan stuur ik de 2 bonnen op. Zijn alweer weg, zeepbel, ze gaan morgen met de post mee.