onregelmatige cyclus.... en klussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lilliby, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    hoi meiden,

voor de meisjes die ook een erge onregelmatige cyclus hebben! wa doen jullie? klussen jullie om de dag of elke dag! vind da zo ambetant weet nooit wanneer de vruchtbare dagen zijn enal! mijn banner staat nu op de langste cyclus tot nu toe! mijn korste was 25 dagen!
    alhoewel ik eergisteren en gisteren steken had in mijn rechterzij dus denk dat da mijn ei was voor het zekerste eergisteren en gisteren geklust

groetjes

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ik weet ook niet helemaal wat ik met mijn cyclussen aan moet (zie onderschrift, nu dag 31), maar wij klussen wanneer we zin hebben.. elke dag/om de dag/om de 2/3 dagen.. Met ovutesten heb ik m'n ei deze maand iig niet gevonden en ik voel 'm ook niet.. Maar proberen het wel regelmatig te doen ;)

3. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    om de dag, haha dan hebben we ook het meeste zin, soms elke dag heel soms zit er 2 dagen tussen. nou jah als het eitje dan net gesprongen is pech op naar de volgende ronde.

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Gewoon wanneer we zin hebben. Dat is gemiddeld 3 à 4 keer per week. Gericht klussen heeft bij ons geen nut en dat zie ik sowieso niet zitten. Gewoon ontspannen en genieten.

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hier precies hetzelfde.....We klussen wanneer we zin hebben, maar houden er wel een beetje rekening mee.....Maar we hebben een gezond libido dus 3/4x per week lukt altijd wel......Hopelijk is het snel raak!

Succes allen!

6. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Het beste volgens mijn gyn is; om de dag (trouwens een keer 2 dagen niet is ook goed hoor) want dan is het zaad het krachtiger. En dan kan je ook niet echt missen met je eisprong aangezien de zaadjes wel een paar dagen kunnen overleven, en een eitje leeft ook 24 uur dus dan zit je altijd goed. Maar ik zou ook gewoon rekening houden met hoe vaak jullie zin hebben, want om te gaan forceren of juist echt een leuke avond te hebben en graag willen en dan zeggen; nee kan niet want we hebben het gisteren al gedaan... Dat helpt denk ik niet.

7. Saskia01

Saskia01 Actief lid

4 jan 2009
    223
    0
    0
    Wij klussen over het algemeen om de dag. Ik hoop op een wondertje want aangezien ik een erg lange cyclus heb weet ik niet eens of ik een eisprong heb.

8. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    ik dacht eerder dat het best was elke dag omdat ik nu al 3 dagen pijn heb in de rechter zijkant en in de onderrug ook heb ik nu gevoelige borsten ze zeggen dat da ook een symptoom zou kunnen zijn!

groetjes

9. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Ja ik dacht eerst ook rond je eisprong elke dag. Maar ben afgelopen week 3 x naar de fertiliteitsarts geweest voor een FM meeting (kijken of je eitjes groeien) en toen werd er aangeraden om de dag, want het zaad zou dan veel krachtiger zijn.Toen ik zei; he ik dacht altijd om de dag en rond je eisprong elke dag zei hij; Nee eigenlijk dan ook om de dag. Uiteindelijk hebben wij het alsnog gedaan omdat we gewoon zin hadden. Ik weet iig dat het goed is voor het zaad om iig om de 1 a 2 dagen een zaadlozing te hebben en dat het niet goed is voor het zaad om langer te wachten, bijv om de 5 dagen.

10. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Trouwens 2 x per dag of meer heeft geen zin. In de eerste lozing zitten de beste/krachtigste zaadjes en vanaf dan steeds minder tot niks. Dus je kan dat wel doen wanneer je zin hebt, maar het vergroot dus niet je kans ofzo. En na zo'n dag is 1 a 2 dagen rust zeker goed. ;)

Deel Deze Pagina