de verdomde zijn er weer. Ik word er echt niet goed van. Iedereen om me heen lijkt zwanger te worden als ze maar naar een man kijken. Ik ben nu boos en verdrietig en moet het even van me afschrijven, dat lucht alvast op. Straks aan m'n man vertellen dat we de volgende ronde ingaan, balen. Alvast bedankt voor het meeleven groetjes Sporty
hoi sporty ik weet hoe jij je voelt vedrietig boos alles ik moet nog 2 dagen tot mijn nod maar ik denk dat de alweer onder weg zijn
Hoi Ik weet ook wat je voelt echt niet leuk meer. wens jullie wel succes met het zwanger worden. en we duimen voor jullie... Veel liefs Sara
sporty, hier precies hetzelfde gevoel vandaag... De hele wereld lijkt zwanger te zijn, behalve ik Kop op meid, morgen ziet de wereld er weer anders uit! (hoop ik)
we weten allemaal precies wat je bedoelt meid, maar eenmaal hier ff 10 rondkijken geeft je weer troost dat je niet de enige bent, en dat het "alleen maar buiten zo lijkt" of iedereen zwanger wordt of is... maar geloof me dat gevoel wat je nu hebt wordt in de loop der tijd (hoop het natuurlijk niet voor je) wel minder en leer je erin te berusten dat er weer een maand voorbij is... en nog belangrijker dat je zeer zeker niet de enige bent als "het" weer eens niet gelukt is...
dankjewel allemaal, net even met m'n mannetje boos en verdrietig geweest. Nu weer vol goede moed naar de volgende ronde. Ik gun iedereen snel een positieve test.