Wauw, opnieuw zijn wij verliefd! Vanochtend om 7:34u is onze mooie zoon & broertje geboren: 💙 Novan Jack 💙 Novan weegt 3420 gram en doet het super! Ik voel me ook goed, wel een beetje beurs down under en beetje geschokt omdat het heel snel ging ineens. Om 3:00 werd ik wakker van de eerste wee. Om half 6 was de vk er en die voelde dat ik 3cm had. Het was best te doen kon tussen de weeen door nog wel praten. Om 7u ging ze weer voelen, helaas nog steeds 3 cm Toen brak ze m'n vliezen en ging het heel snel. Binnen een half uur van 3 naar 10cm en met 3 pers weeen kleine Novan op de wereld gezet! Heb 1 hechting, dat scheelt enorm met de bevalling van m'n dochter daar zat ik onder de kleerscheuren en die bevalling was vreselijk. Nu dus lekker thuis .. Zo blij dat het gelukt is! Hij dronk ook meteen goed uit de borst! Nu is hij een beetje misselijk maar dat komt vast goed Nu lekker genieten!
Jaa, gefeliciteerd! Wat is het snel gegaan, maar wat super dat het nu zo gelopen is zoals je had gehoopt vooraf Geniet van jullie kleine Novan en elkaar!
Wauw Jmay wat een mooi kind zeg!! En stoere naam En thuis gelukt dus, leuk Hoe vond je het? Want ik wil ook graag thuis bevallen.. vorige keer ziekenhuis bevalling, en hoewel ik echt graag thuis wil bevallen spookt t soms door mn hoofd dat ik in t ziekenhuis een pompje heb gehad en dat die optie er thuis niet is.. Weet dat jij je dat ook afgevraagd hebt. Dus ben heel benieuwd, vond je het te doen? Volgende keer weer thuis als je nog eens zou moeten bevallen? Heel veel geluk, liefde en gezondheid gewenst met zn viertjes!!! ps hoe vond grote zus het??
Hey meis! Dankjewel Ja ik vond het echt super fijn thuis, ik was idd erg bang vanwege t feit dat we thuis geen pijnbestrijding mogelijk is. Maar heb geen moment eigenlijk gedacht ik moet NU iets hebben , helemaal niet. Dat laatste half uurtje was echt heftig toen dacht ik dat ik dood ging haha maar verder was het echt heel goed te doen kan het iedereen wel aanraden. De vk en kraamhulp zaten lekker bij me op de bank en ml ook .. En voor dat cruciale half uurtje leek t wel een thee kransje tussen de weeen door haha Kon heerlijk douchen met een muziekje aan, en na de bevalling ook weer lekker gedouchet Wat ik ook heel fijn vond is dat Jaylin een paar uur later weer lekker bij ons was, gewoon lekker in eigen omgeving.