Wij krijgen een 2e zoontje, fantastisch nieuws natuurlijk! Maar nu die naam, oh wat lastig. Ons zoontje heet Nout! We hebben een paar opties; - Xavi - Lenn - Stef Wat vinden jullie hiervan, en wellicht hebben jullie nog andere opties dan hoor ik ze heel graag.
Ik vind alle drie de namen eigenlijk helemaal niet passen. Bij Nout denk ik maar aan namen als: Loek Mees Koen Jip Tom Bas Kobe Faas Mart Mats
Gefeliciteerd! Stef vind ik heel mooi bij Nout passen en ook de leukste naam eruit. Origineel maar wel 'gewoon'. Xavi vind ik niet bij Nout passen (zou als broer eerder Dex, Vigo, Mace oid verwachten). Lenn kan ook, maar doet me niet zoveel. Dus ik zou echt vasthouden aan Stef Andere opties: Karst Clim Tuur Roel Joep Cas Juul Miel Tren Peet Boet Joes
Vind van dit rijtje ook alleen Stef kunnen, als je echt wil dat het bij elkaar past. Aan de andere kant denk ik altijd dat het vanzelf wel went!
Van het rijtje vind ik Stef het leukst passen. Misschien nog: -Melle -Lars -Stan -Bodhi/Bodi -Timo -Luc -Bob -Ivo -Kian -Leon -Kaj -Max -Milo -Cas -Jesse -Sven
Nout en Lenn vind ik het mooist. Wat vind je van? Nout en Finn Nout en Noah Nout en Mick Nout en Jurre Nout en Lev Nout en Aron Nout en Wolf Nout en Pelle Nout en Quinn Nout en Aram Nout en Vince Nout en Daan Nout en Teije
Brr, dat zou ik echt niet doen. Hij moet het altijd spellen en het staat zo... tja. Gewoon niet doen. Stef vind ik echt een leuke!
Toen ik het onderwerp zag van deze topic dacht ik. Nout & Siem dat vind ik leuk klinken! Maar van jullie rijtje vind ik Lenn het leukst.
Ik vind Xavi echt een hele mooie naam, die naam stond ook op mijn lijstje Maar het past niet zo bij nout, totaal 2 verschillende namen. Ik vind nout en Stef de leukste optie
Stef of Lenn vind ik wel leuk! Andere ideetjes: Beau Bodhi Cas Chiel Fender Ferre Finn / Fynn, Flynn Gies, Goos Gijs, Guus Joah Jop / Job Joren Julan Kaj / Kai Kian Lev Loek, Loet Lukas Luuk / Luc / Luke Maas, Moos, Mees Mads Mels Menno Merijn Mik / Mick Pelle Quin, Quint Rubin Seb, Sef, Sen Siem, Sieb Silvan Sjors Sten, Stan Stijn / Stein Teije / Thije Teun, Teus Thijs / Tijs Tibbe Ties Tijmen, Tijm
Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties, Stef past er wat mij betreft het beste bij. Ik dacht zelf verder als eerste aan namen als Pim, Pepijn, Joris/Boris