Waar is een nachtlampje handig voor?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Anique, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anique

Anique Niet meer actief

Het onderwerp zegt het al... En is dit voor jezelf of meer voor je baby? :-k

2. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    een nnachtlampje voor de baby heb ik niet gebruikt

volgens mij is dat nog niet echt nodig

ik gebruik nu pas een jaar een nachtlampje voor me zoontje van 2 zodat het niet pikdonker is op zijn kamertje mocht hij snacht,s wakker worden

3. Joeja

Joeja Bekend lid

Sep 2, 2007
    994
    0
    0
    Ik heb een nachtlampje neergezet omdat ik als ik 's nachts een voeding ga geven niet in het donker wil zitten, of met het ongezellige grote licht aan. Ik bedoel.. je moet toch wel een beetje sfeer maken als je al niet bij je hubbie in het warme bedje kan liggen :rolleyes:

4. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ik heb een nachtlampje, zodat ik tenminste nog iets kan zien als ik bijv. 's nachts of 's avonds bij haar ga kijken, anders zie ik gewoon niets.

5. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

Apr 8, 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Ik wil ook een schemerlampje op de babykamer, zodat ik dat aankan doen als ik 't kindje 's nachts ga voeden. Dan hoef niet meteen dat grote licht aan...

6. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja dat doen wij dus ook straks, zodat het nachtritme duidelijk anders wordt dan het dagritme qua voeding... stiller, schemeriger, korter.

7. melle

melle Bekend lid

May 31, 2006
    921
    1
    0
    Wij hebben standaard een nachtlampje aan, zodat je s'nachts bijvoorbeeld gewoon de verloren speen kan vinden ofzoiets. We hebben een gewoon wandlampje met een witte kap en een blauw lampje erin (Ikea...) Is net licht genoeg om iets te kunnen zien, maar donker genoeg zodat Ilya er niet wakker van wordt.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Eva slaapt bij ons op de kamer en wij hebben een klein lampje in een hoek staan. Zo kunnen we Eva zien en hoeft er bij het voeden geen lampje aan.

9. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    dat deed ik ook wel maar daarna deed ik het licht weer gewoon uit

10. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Wij hebben een lamp aan de wand hangen.
    Nu gebruik ik het als ze s'nachts wakker wordt, dan hoeft niet het grote licht aan.
    Ik vind het ook niet fijn als ik net wakker ben en dan meteen groot licht in mn ogen krijg.

En voor later is het handig als ze bang wordt in t donker, dan hangt t er alvast :)

Share This Page