zeeeeer lange cyclus

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lianne, 3 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lianne

    lianne Bekend lid

    19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Ik zit nu op de 38 ste dag van mijn cyclus, nog nooit zo lang geweest.
    Vorige keer 21 , vond ik ook al zo gek.
    De maanden er voor 28,29,dagen , ik heb twee dagen geleden getest was negatief.
    Nu heb ik sinds gisteren af en toe witte vloed.
    Iemand soortgelijks meegemaakt?
     
  2. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey, heb ook een lange cyclus met alles erop en eraan, witte vloed, buikpijn noem maar op...
    mischien moet je toch ff langs de huisarts gaan voor de zekerheid?! zeker omdat je dit nooit eerder heb gehad!
    succes ermee, liefs bianc
     
  3. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Lianne,

    Ik heb dat ook gehad hoor, eerste maand 28 dagen, daarna weer 28, toen ineens 40!!! en nu, de laatste keer gelukkig 29, maar ja, wie weet ga ik deze keer weer naar de 40 dagen, lastig hoor zo'n onvoorspelbaar lichaam....

    Liefs,
    mar
     
  4. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hoe lang duurde je ongi Lianne?
     
  5. lianne

    lianne Bekend lid

    19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    hoi monica,

    Mijn vorige ongi duurde 4dagen.
    De dagen voordat ik toen ongi werdt gaf de test een positief resultaat waardoor er na onderzoek van gynacoloog ws de periode daarvoor een vroege miskraam geweest is.
    Maar ik snap niet veel meer van mijn lijf.
     
  6. Honingbij

    Honingbij Lid

    10 nov 2005
    96
    0
    0
    Preventiewerker verslavingszorg
    Enschede
    hallo Monica,

    ik hield mijn cyclus altijd netjes bij op www.cyclespage.com, juist omdat ik zo'n mega-onvoorspelbare cyclus had. soms netjes 28, soms ineens 38. Toen er weer eens 38 dagen tussen zaten, besloot ik een afspraak te maken met een gynacoloog, ik dacht: ik heb vast iets raars aan mn eierstokken! Toch op zondag voor de zekerheid maar even een test gedaan en tot mijn grote verbazing was ik zwanger. Ik zat al bijna te denken dat ik misschien helemaal niet zwanger kon worden! Gek he?

    Ik vraag me nog steeds wel eens af hoe het toch kan dat sommige vrouwen exact de 28 dagen halen elke maand en bij anderen het zo grillig is als bij mij....

    Groetjes
    Honingbij
     
  7. Honingbij

    Honingbij Lid

    10 nov 2005
    96
    0
    0
    Preventiewerker verslavingszorg
    Enschede
    sorry, ik bedoelde lianne, niet monica, oeps!
     
  8. angeliq

    angeliq Actief lid

    16 dec 2005
    110
    0
    0
    het kan ook zijn dat je een maandje overslaat. Ik heb dat ook gehad en na 3 weken "overtijd" een bloedtestje laten doen en daar was aan te zien dan mijn eisprong een maand versprongen was en inderdaad een dikke week na de bloedtest werd in ongi!! succes ermee
    het gewoon afwachte........dat maakt het soms zo moeilijk je weet niet wat er nu weer gebeurd in je lijf.
     

Deel Deze Pagina