dag meiden, Zou het gelukt zijn? Helaas zijn het verschillende merken, omdat de tests die ik wilde steeds op waren. Ook heb ik op verschillende momenten van de dag getest. Wellicht allemaal niet handig/slim, maar m'n zenuwen/nieuwsgierigheid hebben het gewonnen. Woens 7-6 punctie gehad, za 9-6 tp. Eerste is van afgelopen woens-avond, tweede dond-ochtend (beide van testpoint) derde dond-avond (predictor early) en laatste van vanmiddag (kv).
Ik vind ze heel mooi, ik had dat bij mijn dochter ook zo. En ik was toen 4 weken en 2 dagen zwanger! Zij is helemaal gezond. Ik snap dat je het nog niet kan geloven. Maar jij mag nu genieten!
Nou als dit niet positief is ben ik gek ik zeg gefeliciteerd.. Hoeveel dagen na tp zit je en hoeveel pregnyl/ovitrelle heb je gespoten???
Ik kan alleen die laatste vergelijken qua merk en die zag er bij mij ook ongeveer zo uit. Je zult zien dat ze vanaf nu op gaan lopen! (Wel handig idd om dan steeds zelfde merk te doen). En zo'n CB digital op nod zou ik ook zeker doen. Gefeliciteerd!
Ik heb nog één kv, een digitale en dan stop ik ermee. Volgende week bloedtest (verplicht) en dan weet ik genoeg
Spannend, maar dit ziet er veelbelovend uit volgens mij. Ik zeg alvast gefeliciteerd en ik duim met je mee dat alles goed mag gaan.
Super mooie testen. Gefeliciteerd meid. Ik heb ook een tp gehad van een een 5 dagen oude cryo. Ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger.
Vanmorgen gaf de cb 2-3 weken aan, dus het zal wel goed zitten. De kv ook, maar vond ik niet echt een denderend streepje geven. In mijn herinnering waren die veel duidelijker vorig jaar (toen spontaan zwanger maar geëindigd in mk).