ja dat is echt leuk. Toevallig gaan wij het weekend van oud en nieuw daarheen en Sven is in februari 2. in mei zijn we ook al bij de efteling geweest en sprookjesbos zijn wij niet eens aan toegekomen. Maar droomvlucht, carnaval festival, kleuterhof, oude tuffers, wat draaimolens etc is allemaal al geschikt... Was echt een groot succes. Owja, vooral de oldtimers waren leuk!!
Ik denk dat Efteling zelf al erg leuk is op die leeftijd, maar ik zou dan persoonlijk eerder in het voorjaar gaan. Zo'n hele dag buiten in de winter is toch wel heel koud. Maar ze zal het denk ik wel erg leuk vinden, alleen misschien het iets eerder zat zijn.
De efteling is echt super voor die leeftijd, dat sowieso. Ik zou wel proberen te gaan als het een beetje goed weer is, een dagje in de storm/regen o.i.d. lijkt me niet zo prettig met zo'n kleine.
Wij zijn net geweest met Ties (28mnd) Hij vond het super, maar kleed hem heel warm aan, overdreven bijna. Een maillot onder zijn broek en een extra trui is zeker niet overdreven. K had Ties warm aangekleed maar hij bleef het koud houden.
Wij zijn met onze dochter geweest toen ze ongeveer 10 maanden was. We gingen met een grote groep en ik had me er eigenlijk al op ingesteld zo weer thuis te zijn, omdat mijn dochter te jong zou zijn. Maar we hebben juist een super dag gehad, ze heeft van alles genoten vooral het carnival festival vond ze helemaal geweldig, en natuurlijk de draaimolen en droomvlucht was ook een succes. Inmiddels is ze alweer 15 maanden en begrijpt ze natuurlijk iets meer dingen. Ook wij zijn van plan om naar de winter efteling te gaan, zit idd alleen over de kou na te denken maar we wonen er niet ver vandaan dus we kunnen zo weer naar huis als het moet
Efteling is helemaal leuk voor die leeftijd, er is al zoveel te doen voor ze. En natuurlijk het sprookjesbos. Wij zijn er in mei een weekend geweest met onze dochter die nog geen twee was en ze heeft genoten van deze dagen daar!
Wij nemen de jongste nu nog niet mee, volgend jaar pas. Vanaf een jaar of 2 is het volgens mij fantastisch. Nu houdt hij het niet een hele dag vol ( het is voor ons ook nog een flink stuk reizen ). Dus als je denk dat je kind het vol kan houden; gewoon doen! Wij gaan de 27ste, heb er nu al zin in!!
Wij doen de oudste een skipak aan, vorig jaar sneeuwde het en was het ook verschrikkelijk koud. Ik wil zelf eigenlijk ook wel een skipak aan, hahaha.
Wij zijn in september een midweek geweest en Lisa (toen 1,5 jaar) vond het echt fantastisch, ze wordt ook weer helemaal blij als ze de foto's ziet en vindt het heel leuk om door het Efteling sprookjesboek te bladeren. We wilden haar eerst in het huisje laten slapen 's middags, maar ze heeft elke dag (5 dagen) in de buggy geslapen, 1 keer een half uur, meestal 1 a 1,5 uur. Nu het zo koud is zou ik je kindje wel lekker warm aankleden.
Jaaaaaa krijg net te horen dan we van mijn man's werk bij het kerstpakket kaarten krijgen voor de Winterefteling! Wel jammer dat het maar 1 dag is, is eigenlijk te kort, wij waren in september dus 5 dagen geweest en dat was precies goed . Maar goed, ben verwend en van de zomer gaan we ook weer (kost ook wel wat...)
Weet ik nog niet, mijn man kreeg vandaag een brief met de mededeling dat je gratis naar de Winterefteling kon gaan met het gezin. Weet niet of het een vaste dag is of dat je gewoon losse kaartjes krijgt. Verblijven jullie in Bosrijk? Wij gaan daar in juli weer naartoe, zo'n zin in! Kost wel wat maar vind het veel leuker dan ergens naartoe vliegen enzo. Zie net dat jullie in het weekend van oud en nieuw gaan, wij in ieder geval niet, dan is Eva namelijk jarig en vieren we het ook, op zaterdag en zondag.
Weten jullie trouwens of het druk is tijdens de Winterefteling? Wij gaan dan waarschijnlijk in het weekend in januari (Eva gaat dan net naar school), zal het dan druk zijn?
Wij zijn in oktober geweest, ze was toen rond de 18 maanden. Ze vond het helemaal geweldig. "Grote" atracties zoals carnaval festival of droomvlucht was het veelste druk voor (ruim 45 minunten wachten), maar alleen al het er zijn, in de kleine atracties, sprookjesbos: Ze vond het geweldig. Ook alles zelf gelopen. Toen we weer huiswaarts keerden, lag ze al te slapen voordat we het parkeervak uit waren.