Zeehondje...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Sophie lijkt net een zeehondje :D als ze op haar buikje ligt gaat haar kontje helemaal omhoog...moeilijk uit te leggen...maar het lijkt op een zeehondje!
    Is dit het begin van kruipen ofzo?
    Ze draait al 5-6 weken op haar buikje maar omdraaien doet ze niet,duurt dat altijd zolang?

    Groetjes,
     
  2. Laika

    Laika Fanatiek lid

    23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hahahha, heel herkenbaar. Hier nog een zeehondje. Het is geen gezicht! Sem kan nog niet kruipen. Dus rolt hij de hele kamer door of hij probeert vooruit te komen en gaat dan achteruit. Ook héél grapig om te zien... :)
     
  3. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    enig idee hoe je rollen ook kan stimuleren...?behalve dan speeltjes buiten bereik leggen, hier heeft ons zoontje het opgegeven hihi, het laatste stukje lukte hem steeds niet (gaf hem steeds een zetje en dan is hij steeds helemaal blij)...oefenen jullie op de harde vloer? Vraag me af of dat niet gevaarlijk is ofzo?
     
  4. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    ik ging zelf naast haar rollen, maar ik moet zeggen dat ze pas rond 9 maanden van haar ug naar buik en buik naar rug rolde
     
  5. sim

    sim Niet meer actief

    hihi, ja grappig he, hier ook zo één, hij duwt zijn armpjes zeg maar nog niet de lucht in, ik leg m gewoon heel veel in de box nu, en veel op zijn buik.

    mijn therapeut zei, ga maar eens op bed met m liggen en dan een eindje van hem af, met een speeltje ofzo, dat hij naar je toe moet komen...
     
  6. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hier ook een dame met d'r kont in de lucht, ze komt zelfs al vooruit.
     
  7. Cynthia85

    Cynthia85 Bekend lid

    4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Hier ook met zijn kontje in de lucht, hij kan al omrollen van zijn rug naar zijn buik en andersom, hij komt nog niet vooruit.
     
  8. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik vind het allemaal zo snel gaan, ze is nog geen 4 maanden en dan nu al kruipen :confused: hoopte eigenlijk dat dat nog even op zich zou laten wachten.
     
  9. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    hier komt die kont ook flink omhoog en dan zet ze zich af met haar handjes. resultaat, ze schuift de hele kamer achteruit door.

    Ik leg har vaak op een boxkleed op de grond, want ze zit om de haverklap met haar beentjes tussen de tralies van de box. Nu schijft ze van het kleed af en leg ik haar er af en toe weer op. Of laat haar lekker schuiven.

    Speeltje buiten berijk leggen werkt hier nog niet, ze probeert en wel naar de grijpen, maar ze komt er alleen maar verder vanaf te liggen.
    Komt vanzelf wel, haha
     

Deel Deze Pagina