Mijn man en ik hebben de luxe om 9 juli 4 nachten zonder kinderen weg te kunnen gaan. We hebben zelf Zeeland in gedachte, we zoeken een leuke plaats met strand en wat winkeltjes en restaurants. (Gezelligheid) Hopelijk kunnen we zwemmen en op het terras zitten en wat leuke uitstapjes doen in de omgeving. We zijn beide nog nooit in Zeeland geweest, dus welke plaats is leuk om te verblijven?
Nog nooit in Zeeland geweest Nee hoor, grapje. Er zijn zoveel leuke plekken in Zeeland. Als je houdt van drukte dan is Domburg mijn favoriet. Super gezellig, maar wel druk in die tijd. Zeeuws Vlaanderen in de buurt van Nieuwvliet is ook heel erg mooi, maar dan ga je meer voor de natuur.
Zoutelande vind ik altijd erg gezellig in de zomer periode. Leuke terrasjes en leuke winkels. Ook genoeg te zien in de omgeving, Middelburg is een leuke stad om te winkelen. Qua drukte zal het overal al wel druk zijn, zeker de bekende badplaatsen. Maar nog geen topdrukte.
Belgische kust? Dan kan je combineren met brugge/antwerpen. Geen Zeeland kenner. Met het OV geen handige bestemming. Gastouder en man gaan altijd naar breskrns, maar die zoeken de stilte en rust op.
Veere is heel mooi en gezellig. Fletcher hotel kamperland ligt op een kwartiertje, goede kamers en ontbijtheeft ook een fijne wellness (bijbetalen wel), of fletcher hotel veerse meer, supermooi uitzicht En mooi hotel. Wij gaan graag naar Zeeland, veel mooier dan de Belgische kust die helemaal volgebouwd is
Ik zou omgeving Vrouwenpolder als uitvalsbasis nemen. Ik vind het heel gaaf hoe je aan de ene kant de zee en aan de andere kant het Veerste meer hebt. En keus genoeg in allerlei locaties om te verblijven. Ten opzichte van de toeristen hotspots (Middelburg, Veere, noordzeekust van Walcheren, westen van Schouwen-Duiveland (burgh-haamstede, renesse) ligt het heel centraal. Veel mooie wandelgebieden daar! Ik zou zelf minder behoefte hebben om middenin zo'n toeristendorp te gaan zitten. Maar dat is persoonlijk.