Hoi dames kan iemand me leuke tips geven voor kort verblijf in Zeeland - Middelburg? Man en ik gaan voor 4 dagen samen met zoontje van 4, en met mijn man zijn ouders... We willen sowieso een paar dingetjes voorzien zodat we toch beetje weten waar we heen kunnen Bedankt alvast !! Groetjes mamavanMenno
Warme kleren mee Kreeg net foto van dochterlief in d'r fleecevest! En als je van dorpsfeesten en -markten houdt... Zit je op de juiste plek. Verder is er het watersnoodmuseum wat zeker de moeite waard is. Je zoontje is vast gek op Neeltje Jans'... En natuurlijk lekker naar het strand als het even kan. Oh en ik begreep van oma dat je vanuit Zeeland ook een zeehondensafari kan doen. Dat klinkt in ieder geval superleuk maar ik weet niet precies waar dat is... Maar waarschijnlijk vanuit Zierikzee. Sowieso een leuk plaatsje om te gaan kijken. Mooie stadspoorten, je kunt er winkelen evt (kan in Middelburg/Goes natuurlijk minstens zo goed), heerlijk eten (bijv bij de Griek of pizza... En op het marktplein zit vanalles..) Onze favoriet: sate van café marktzicht of eten bij de Griek (net naast de markt)
In Middelburg zelf zit: Utropia - Tropische vogel- en plantentuin Heel leuk voor als het een dagje minder weer is. Deltapark Neeltje Jans - Home Is miss ook wel leuk om een dagje te doen. Verder heb je natuurlijk nog het strand in de buurt en leuke dorpjes zoals Veere om te bekijken
Met de boot over naar Breskens en dan weer terug ... en dan in de haven in Vlissingen boten kijken. Haaientanden zoeken in de buurt van Cadzand ... Euhhhh middelburg zelf is erg leuk. Goes ook ... En dan de musea en uitjes die hierboven genoemd zijn allemaal waard om te doen. Veel plezier
Als je vanaf Middelburg naar de snelweg gaat zit er een soort complex met mini mundi en voetbal experience (schijnt populair te zijn, zelf nog nooit geweest maar je kunt het even googlen). Middelburg is erg gezellig, en bijv. de kibbeling in het zaakje op de brug tussen het centrum en het station is erg lekker! En lekker eten bij de vriendschap (bij het marktplein). Veel plezier!
a.s. zaterdag Burgse dagen in Burgh Haamstede, is heel leuk om te kijken, te snuffelen etc etc. Neeltje is al genoemd Burgh Haamstede heeft ook een kinder speeltuin binnen, is ook leuk Recreatiepark 't Lapje Burgh-Haamstede! Sportcentrum Westerschouwen: hartelijk welkom!
-T klokuus in s arendskerke dat is bij goes Klok'uus | fun, actie en lekker eten - Bambini indoor spelen in Vlissingen Home | Speelcircus Bambini, De leukste Indoorspeeltuin van Zeeland! Je waant je er echt in de wereld van het circus! - De vlindertuin in kwadendame uit geroepen tot leukste uitje in zeeland geloof ik Welkom bij Berkenhof's Tropical Zoo | Tropical Zoo - De boulevard in Vlissingen gewoon leuk om te kijken en tja het strand vinden veel mensen vaak leuk.. - Domburg is een heel leuk toeristisch dorpje aan het strand met leuke terrasje en lekker eten en daar zit ook de parel een zwembad.
Krekengebied bij westerschouwen is ook een goed excuus om eens leuk te gaan wandelen. Er is een route die geschikt is voor buggies... Maar onze dochter heeft met een jaar of 3 zonder veel moeite ook de 5-km-route gelopen. Zo veel te zien dat ze geen tijd had om te beseffen hoeveel ze had gelopen
Ik woon zelf in zierikzee en heb samen met manlief vakantie, maar doe hier leuke ideeen op om onze dagen te vullen haha!! Owja wat ook heel leuk is voor je zoontje: het Arsenaal in vlissingen. Hele leuke attracties voor de kleintjes