Zeeman kleertjes...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door DeeLighT, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje op de mac

nijntje op de mac Actief lid

20 jun 2009
    388
    0
    0
    Ik heb geen ervaring met zeeman maar de Hans textiel heb ik ook snel afgeschreven nadat er de eerste keer een bambi plaatje na een keer wassen helemaal was verbrokkeld, en daarna een jurkje uit elkaar viel. Van schoonmoeder krijgen we ook vaak dingen van wibra en daar zitten ook bijna altijd losse draadjes aan en ziet er snel niet meer mooi uit. Zelf koop ik meestal bij Hema, prenatal, h&m en afgeprijsde merkkleding, ook niet heel duur maar blijft wel mooi

2. Tamio

Tamio Niet meer actief

In het begin heb ik veel kleertjes van Zeeman gekocht. Kwaltiteit vind ik niet super, tegen de tijd dat ze eruit is gegroeid is het ook echt wel afgedragen, maar ook weer niet zo erg dat het na 1 keer wassen er niet meer uit ziet.
    Nu koop ik tweedehands merkkleertjes in een winkeltje en de prijzen zijn ongeveer gelijk maar de kleertjes zijn van veel betere kwaliteit.

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Hier nooit gehad en sommige kleertjes van de zeeman heeft onze derde zoon nu ook aan en nu begint het pas te brokkelen en verbleken

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Ik haal ook wel eens wat bij Zeeman, ik vind de prijs -kwaliteitsverhouding wat je ervan kunt verwachten. Ik zie duidelijk verschil tussen merkkleertjes/H&M/C&A?V&D/Hema of kleding van de Wibra, Zeeman of Hans Textiel. Het is gewoon kwalitatief een stuk minder, maar voor sommige dingen maakt me dat weinig uit.
    Ik heb zelf vroeger bij Ter Stal gewerkt, dat is vaak wel net iets beter dan Zeeman, maar ook geen topkwaliteit. In ieder geval maakten ze daar nooit een probleem van als iemand terug kwam met een klacht, werd altijd netjes afgehandeld.

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    voor mijn dochter ben ik er erg goed geslaagt in de uitverkoop en voor mijn zoontje helaas bijna niks. de broekjes daar zijn erg fijn voor dikke babys :) dus die koop ik er nog wel is voor hem

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Bij zeeman kopen wij alleen de pyjama's en daar zijn wij erg tevreden over.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

geen klachten hier over de Zeemkan kleren. koop er vaak wat en ze kan er lang in, kleuren verbleken niet en het zit prims. ik heb voor emma wel leuk kunnen scoren. eindelijk wat meer paars in haar kast (ipv roze)

8. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Ik vind de laatste tijd zoiezo het assortiment tegenvallen. Geen leuke setjes meer. Of er zijn broekjes en die hangen er al weken en vervolgens komen er na weken nog shirtjes bij die erbij passen. Nou dan hoef ik het al niet meer want de maat die je dan nodig hebt zit er niet meer bij.

Ik heb nog nooit wat verwassen, maar na een paar keer wassen zijn niet alle kleertjes nog even mooi. Lang niet alles maar soms zit er wel eens wat bij. Ach en dan denk ik lekker belangrijk de prijs was er ook naar. Een shirtje van Lief kan je niet vergelijken met Zeeman.

Het shirtje waar jij het over hebt heb ik zelf ook en hier is hij al meerdere keren gewassen en ziet er nog prima uit. Misschien gewoon pech.

9. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Toevallig ben ik er vrijdag nog geweest en heb ik er weer 3 joggings broeken gescoord voor 3,50 totaal hihihi. Ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met verwassen ofzo. Ze hadden nu weer redelijk nieuwe dingen hangen en best leuk hoor. Ik koop vaak bij de zeeman en de H&M, dat zijn toch wel mijn favoriete winkels. Tja de lief spullen of Name-It zijn idd erg mooi en blijven ook mooi, maar die kan je niet vergelijken met de zeeman is toch een heel andere prijsklasse.

10. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb nooit problemen gehad met vervagen na wassen en was altijd een enorme zeeman fan hoor haha (vooral om de prijs hihi).
    Ja ik vind het echt leuke kleertjes daar maar naarmate de kleine ouder word, worden de kleertjes ook minder leuk.
    Vind toch de leukste kleertjes voor baby's en voor peuter/kleuter maar niet voor de dreumesjes.

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Vind dat de kleertjes die de zeeman de laatste tijd heeft niet echt leuk.
    Heb toen Valerie in maat 56/62 zat wel eens wat gekocht.
    Maar ik vind het best ruim vallen...en onze dochter is nogal smal.

Dus hier geen zeeman fan.

12. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Zo hee, wat een reacties.
    Nou ik heb dit shirt gekocht bij een filiaal waar ik normaal nooit kom, en heb ook geen bon meer. Mijn dochter is lang en smal en de kleertjes vallen echt superkort en heel breed. Misschien dat dat ook speelt in mijn ontevredenheid. Ik vind het het niet waard om mee terug te gaan.

Heb er voor mezelf een paar hemden gekocht en daar ben ik wel superblij mee hoor, dus het is niet dat ik de hele zeeman nu per definitie slecht vind hihi.

Deel Deze Pagina