Zeeman regenjas

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Acts, 29 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Acts

Acts Nieuw lid

3 jan 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Binnenkort gaat mijn zoon die in groep 8 zit op schoolkamp. Omdat ze allemaal met de fiets naar het kamp gaan en het weer niet altijd mee wil zitten wil ik voor hem een regenjas kopen. Een vriendin van mij had voor haar zoon een regenjas van de zeeman gekocht en ze liet die aan mij zien. Ik was zeer tevreden over de jas en vooral over de prijs, omdat de regenjas misschien toch niet zo vaak word gedragen. Alleen die regenjas was helemaal zwart. Dat vind ik een beetje saai, maar ook gevaarlijk in het verkeer. Ik wilde eens bij de Zeeman binnenspringen en kijken of ze nog regenjassen in andere kleuren hebben. Maar omdat ik door een sport ongelukje mijn been gebroken heb kan ik een aantal weken niet zo makkelijk verplaatsen.
    Daarom vraag ik me af of iemand weet of de zeeman regenjassen heeft in verschillende kleuren, zodat wanneer mijn been weer genezen is ik meteen bij de zeeman kan inspringen. :)

Groetjes!

2. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Ik heb volgens mij wel andere kleurtjes gezien, maar anders zou ik gewoon ff bellen met het filiaal dan wet je het gelijk, en kunnen ze hem misschien ook nog is apart hangen voor je.

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

vorig kaar . zwart , donkerblauw, rood.

4. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik heb er vorige week naar gekeken bij de zeeman, ze hadden vanaf 134 alleen nog donkergroen en donkerblauw. Was wel een stevige en koste 9 euro!! Er zitten toch lichtgevende reflexstrepen op regenkleding of heb ik dat mis. Dan maak de kleur niet uit en neem aan in groep 8 dat ze liever een kleur hebben die niet teveel opvalt.

5. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hij heeft toch ook gewoon licht op zn fiets?
    Ik zou dan gewoon een donkere regenjas halen.
    Vooral omdat ze rond groep 8 al aardig kieskeurigg kunnen worden, ;)

6. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Hoi,

je had toch pas een nieuwe van het merk Masita?

Deel Deze Pagina