Na mijn tweede goede echo gister (jeeeeeeeeeeeeeeeeejjjj!!!!!!!!!) ben ik aan het rondkijken naar leuke ideeën voor een gedeelde kinderkamer. Want als de baby doorslaapt gaan frummel en R een kamer delen! Deze wil ik al op tijd omgooien zodat iedereen aan zijn nieuwe kamer kan wennen (en de baby niet direct de schuld krijgt van mijn heren) voordat de baby geboren is. Dus dames, showen maar!!
hoi hoi .. hier zelf geen ervaring. ik heb wel 2 kids eentje uit 2008 en eentje uit 2010 .. waarom leg je de oudste 2 niet op een kamer ? . .en maak je er een stoere jongens kamer van hebben wij ook gedaan en het is super ruig en gezellig! het is soms aanpoten omdat ze erg vroeg wakker zijn ( 6uur ) maar meestal hebben ze het heel gezellig samen en komen ze ons rond 7 uur heel lief wakker maken
Ik lees even mee en zal binnenkort ook foto's plaatsen. Hier gaan de oudste 2 tijdelijk samen op 1 kamer slapen.
Denk niet dat de oudste van ts het zo stoer vind om met zn peuter broertje samen te liggen gezien zn leeftijd
Ooh moesch die is gaaf!!! Zeker inspirerend!! Ik zit te twijfelen of er een grote kast tussen moet of een schotje tussen. Ik ben zo bang dat R in de oogjes van frummel gaat prikken ofzo.. Kamer delen met de oudste is geen optie. Hij speelt heel graag rustig op zijn kamertje en heeft écht een plek voor zich zelf nodig ivm zijn autisme. En de jongste schelen zo weinig dat dit dan wel weer leuk is denk ik! Waarom delen jullie kindjes een kamer?? En meeeeeeeeeer fotoosss please!!!!
Mijn jongens slapen ook samen maar het is echt nog een babykamer. Ik wil dus geen foto plaatsen want het ziet er nog niet uit. Komende zomer gaan we de kamer verbouwen en gaat het van baby naar stoere jongenskamer. Over twee jaar komt er een stapelbed. Er is meer dan genoeg ruimte, maar ik vind een stapelbed zo gaaf We willen 1 muur azuur blauw verven, met twee grote zilveren sterren erop met hun namen erin. De andere muur blijft wit met wat muurstickers er misschien op. En dan een blauw rolgordijn.
@kwabbernoot thnx! onze kindjes komen samen op de kamer omdat we maar 2 slaapkamers hebben.. beide kamers zijn gelukkig wel ruim genoeg.. de baby komt de eerste weken s'nachts bij ons op de kamer en overdag op hun kamertje.. mijn zoontje is al wat ouder als die van jou.. ik hoop dat ie dus begrijpt dat hij niet in de oogjes van de baby mag prikken of iets dergelijks.. we leggen hem ook van alles uit.. dus even aankijken hoe dat gaat strax!
oh ja sorry .. had ik ff niet opgelet ... onze kids slapen op een kamer omdat we boven drie slaapkamers hebben 1 voor ons 1 voor de jongens 1 voor de beeb al duurt het nog even voordat de baby komt, maar zo kunnen hun al eraan wennen ... en de jongste was toe aan een groter bed..
Onze jongens komen ook op één kamer.. maar geen foto want het is eerder functioneel ipv mooi @Marieke: ik kijk ook al uit naar het moment dat mn twee jongens in een stapelbed gaan slapen! Supergaaf vind ik dat!
Whahah geweldig, alle functionele kamers mogen dus niet op de foto Maar ook die wil ik best graag even zien!!
Vandaag geverfd en we hopen volgend weekend de kamer in te kunnen richten, dus als het topic dan nog loopt zal ik dan even foto's plaatsen. We hebben 1 grijze muur, 1 roze muur (voor e lise haar bedje) en 1 lichtblauwe muur (voor j esper zijn bed). We waren even bang dat het teveel ging worden, maar het lijkt toch best leuk te worden. Nu alles nog afwerken, meubels erin, maar we moeten de hele week werken, dus dat zal nog even moeten wachten.