Zeeman rompers

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ladycake, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hier precies hetzelfde als al gezegd is: Prima voor als ze klein zijn, maar krimpen, breder dan lang en ze zijn een stuk stugger dan die van bijv. de Hema. Nadeel van Hema vind ik dan weer dat onze kinderen op een gegeven moment te lang waren voor de 62/68, maar de 74/80 nog wel erg ruim waren en vooral de (lange) mouwen veel te lang.
    Ik heb er toen een paar mt68 en 74 bij de H&M gehaald en die zijn nóg iets duurder, maar echt super!

2. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Ik heb een breed mannetje maar de rompers (maat 86/92 en 98/104 heb ik hier) vallen klein en breed, zelfs bij mijn ventje. Mijn manneke zit in maat 86 maar heeft rompers maat 98/104 momenteel en zelfs die zijn bijna te klein (te kort).

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik vind de kwaliteit van zeeman kleertjes heel goed.. behalve van de rompers.. die worden idd korter en breder..

hema vind ik geweldig, ze doen het al 2 meiden lang heel goed met was in, droger in.. blijven in model, lubberen niet..
    vind ze ook niet duur want ik koop ze als ze in aanbieding zijn :)

4. Ik vind die je los kan kopen wel fijn, de meeste uit een voordeelpak vallen erg klein

5. Elies25

Elies25 Niet meer actief

hihi wat een verschillende berichten! Ik heb er 2 gekocht in maat 50/56 met lange mouwen. Toen kocht ik er een paar bij Ter Stal en die waren veel korter in maat 50/56, dus even afwachten waar hij/zij goed in past.

6. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    nooit probs mee gehad

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    De meest waardeloze romper die ik ooit gekocht heb. Achterlijk breed, bij de schouders stond het gewoon helemaal open na een uurtje dragen, geen gezicht. En ik heb geen smal jongetje, maar deze romper heb ik maar in het reservekleertjes mandje op het kdv gedaan.

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik vind het ook waardeloze rompers. Inderdaad ze worden breed en kort. En dat is niet handig met een lange, smalle baby.

9. kimJayce

kimJayce Lid

26 jan 2012
    18
    0
    0
    Tilburg
    Vind de witte rompers van Zeeman erg fijn tot nu toe .
    Mijn mannetje is erg lang en alle hema en prenatal rompers zitten dan zo ielig aan z'n nekje (heel bloot) zeeman word wel vrij snel vaal in de was maar goed dan gooi ik ze weg !
    :D

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb ze voor ze alledrie gebruikt en sommige hebben ze alledrie aangehad en zien er nog goed uit. Het klopt wel hoe groter de maat des te slechter ze worden. tot maatje 74 zijn ze goed

11. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik heb heel veel zeeman rompers en ze bevallen me prima. Lisa is nogal lang maar smal en dan zitten ze prima. Ik heb allemaal van die pakketen met 10 rompers er in voor zoveel. Korte mouwtjes dat wel maar ik vind dat alleen maar beter zitten.

12. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Zal ook per persoon verschillen...
    Ik heb een lang smal meisje..
    En die van de zeeman en wibra zitten dan gewoon niet zo mooi.
    Ik zweer zelf echt bij die van de hema (met stretch)
    Heb ook een aantal van de prenatal die zitten ook erg mooi!!

Vaak moet je in de winkel gewoon kijken of een romper lang of kort is..
    En kijken hoe breed in verhouding met de rest..

Ps. Heb lange tijd bij de zeeman gewerkt en eigenlijk nooit klachten gehad over rompers... heb je hier iets aan???

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik heb er ook heel wat liggen (de effe witte) en ik vind ze super! Omdat ze maar weinig kosten gaan ze als ze verkleurd zijn gewoon de vuilnisbak in. Blijven met het wassen netjes vind ik en ik heb er nog niet 1 kapot gekregen!

Hier ook een smal meisje maar ik vind ze niet storend breed eigenlijk. De stretch van de hema sluiten wel mooier aan maar onder de meeste kleding zie je hier niets van dus maak ik me er ook niet druk om. Die met lange mouw gebruik ik alleen in de hele koude tijd onder kleding of onder een pjama, als ze een shirtje korte mouwen aan heeft met lange mouwen er onder gebruik ik meestal hema, prenatal of noppies rompers.

14. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Heb ze tot maat 68 ongeveer gebruikt. Het wou tot die tijd prima, zijn alleen geen rompers die nog een ronde mee zouden kunnen zeg maar. Vind dat ze naar een aantal keer wassen, best wel uit model gaan en heel breed worden. Tot maatje 68 wou dat wel, maar daarna zat het echt voor geen meter meer. Ons meisje is best smal, dus wel zo fijn als ze enigzins aansluiten. Ben daarna toch voorledig over gegaan op Prenatal, die blijven na vaak wassen nog steeds goed in mode. Inmiddels draagt ze ondergoed en die koop ik ook niet bij de Zeeman, vind de kwaliteit daarvan echt bagger slecht.

15. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    ik heb eigenlijk geen problemen met rompers van de zeeman.
    vind ze niet overdreven breed ofzo wat ik andere hier hoor zeggen.
    ze gaan nu al 3 maanden mee! van de hema vind ik de stretch rompers ook wel fijn. maar die zijn echt veel te groot! en die mouwen jeetje wat lang heeft iemand een kind met zulke lange armen? van de zeeman vind ik die voordeel pakketen wel fijn en van de hema helemaal niet vind ik de kwaliteit echt slecht van! zeeman rompers vind ik goed zitten sommige zijn wat breed maar ze zitten onder haar kleertjes en vind het niet storend. meeste shirtjes zijn toch ook wat wijder. ik vind ze prima en wat ik zeg ze gaan al 3 maanden mee in maat 50/56

16. Storm

Storm Niet meer actief

Hier nooit weer. Na twee keer wassen net zo breed als lang. Verschrikkelijk...

17. soley

soley Actief lid

11 jul 2010
    332
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb ze ook en dat gaat prima. Mijn meisje is ook vrij smal, maar door dat lekkere bolle buikje zitten ze toch niet te breed. Ze zit nu in 74/80, die worden nu te klein en de volgende maat ga ik toch weer daar halen. Geen probleem met wassen ook, en als er ooit eens een verkleurd dan gooi ik hem voor die ene euro gewoon weg en haal nieuwe.

18. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Zeeman rompers vind ik erg goed, jammer dat ze ze hier bijna nooit hebben als ik er langs kom.

Hema heb ik er ook wel wat van, maar die zijn wat dunner(5 voor 9 euro pak) en de lange mouwen zijn erg smal. De korte mouw de losse van de hema wel erg fijn.

De elastische van de h&m ook heel erg fijn.

De langemouw romper wibra is wel lekker dink, maar de mouwen te kort.

19. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Hier alleen maar Zeeman rompers en H&M.
    Nu met maat 86 nog steeds goede ervaringen met Zeeman.
    Kan gewoon op 60 graden en blijven mooi.

20. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik koop altijd de 5pacs van de zeeman en die vallen mooi smal. Ze zijn idd wel een beetje aan de kleine kant. ons mannetje heeft een lange romp dus ik heb vandaag maar even maatje 86-92 gekocht. Het voordeel van deze rompers zijn de drukkers aan de bovenkant, hierdoor blijven ze mooi zitten. Die van de hema vallen altijd van zijn schouders af.

Deel Deze Pagina