Ik had er een paar in de eerste paar maanden bij mijn zoontje maar vond het niets, worden lelijk en scheef nadat ze uitgewassen zijn. Heb die toen ook allemaal weg gegooid. Heb daarna van petit bateau gebruikt omdat mijn ventje lang en smal was en deze rompers hem perfect zaten, en die zijn ook echt super mooi gebleven dus kunnen deze ronde weer mee. Nu heb ik eigenlijk altijd hema rompers, fijne rompers en vaak zijn er ook leuke aanbiedingen waarbij je ze vrij goedkoop kunt krijgen
Ik vind ze super. Ik heb ook geen smalle jongens misschien scheelt dat. Ik heb altijd de rompers van 1 euro. Poepen ze er een keer doorheen dan gaan ze zo de prullenbak in....voor dat geld.
hier ook wel eens de zeeman rompers gehad, lijken gewoon goed als je ze koopt, zacht en strech maar zodra je ze wast zijn ze schots en scheef en vooral hard en niet fijn om aan te trekken. hier dus hema, petit bateau, claesen's en h&m zijn ook goed!
Helemaal mee eens! Ze zijn breed en kort en ons meisje heeft een lang bovenlijfje dus dat past niet zo mooi. De gewone rompers van de hema zijn perfect, sluiten mooi aan!