Hihi Nou inderdaad, en zeker als je een tijd niet bent geweest, hebben ze het soms weer anders ingedeeld, dan verdwaal je soms echt! en dan hebben ze ook nog van die spiegels aan de pilaren hangen(althans, onze zeeman), dat is helemaal verwarrend Pretpark is er niks bij, LOL
Ik koop er altijd onderbroeken voor mezelf. Heb er ook wat babykleertjes gekocht, zie wel hoe lang ze mee gaan, kleine groeit er toch weer uit.
@Nora: Ik vind de babykleertjes prima, ze bewegen nog niet zoveel en kunnen er maar kort in. Nu mijn dochter ouder is en in een grotere maat zit (86) en flink kruipt etc. merk ik dat de kwaliteit wat minder is nu, wordt vaker gewassen ook en ze zit langer in de maat. Maar is nog geen man overboord, ik gooi alles wat lelijk geworden is gewoon weg..
Eens in de zoveel weken loop ik er binnen. Het is een handige winkel voor batterijen,bellenblaas (vindt Roos geweldig) en dat soort prulletjes. De kleding ziet er vaak zo goedkoop uit,ik neem voor Roos alleen weleens een basic shirtje of legging (met die strikjes aan de zijkant,die gaan niet lubberen) mee.
Goed voor rompers en kleine maten babykleding, sokken voor mij en de kinderen manlief heeft te grote voeten,eggings en maillots, ondergoed voor kids, broeken haal ik er wel eens voor mijn zoon omdat hij die gewoon goed past ( smal jochie zonder billen ) en er z'n ingebouwde riem inzit. knutsel dingen zoals (gekleurd/glitter) papier, stickers enzv vind alleen stiften en potloden minder sterk.. en soms leuke huishebbedingentjes zoals kaarsen standaarts enzv..
ik koop er sokken voor ons allemaal en babykleding de kleine maatjes was altijd wel leuk. maar vanaf 86 vind ik het niet meer zo leuk allemaal. af en toe voor mezelf van die hipsters, een 3 pak voor weinig haha voor de niet gezellige dagen in bed
hier ook, vind het een handige winkel en hij zit bij ons in het kleine winkelcentrum vlakbij, dus ook erg handig. Sokken voor iedereen, leggings voor mijn dochter, zijn overal onder te combineren en maar 1,99. heb ze in elke maat in alle kleuren verder voor mijn zoon de joggingbroeken in elke maat daar gehaald, super fijn en af en toe wat kleding wat dan reserve kleding is op het kdv of kleding die ik speciaal koop voor de dagen dat hij daar naartoe gaat, vind het zonde als hij daar mooie kleding aanheeft en er gebeurd iets. Verder ook leuke spullen van disney/cars/minnie mouse ed, vinden ze hier geweldig. rompers koop ik hier eigenlijk niet.
Ik moet zeggen dat ik er af en toe hele leuke kleding voor mijn dochters haal. En die zijn dan echt niet na 1 keer wassen rijp voor de container.. Vandaag ook een geweldig leuk zwembroekje met sterren gehaald voor een jongetje waar we vandaag een verjaardag van hadden.
Moet trouwens zeggen dat het per winkel heel erg verschild. Hier een kleintje en daar kan ik zelden iets leuks vinden maar als ik naar de grotere ga slaag ik altijd zelfs voor dames kleding!
Hmm redelijk deel van jouw lijstje koop ik vooral niet Maar ik ben ook wel fan van se huishoudelijke spullen ja.. Net als de batterijen en het knutselspul. En soms met speelgoed kun je er ook goed slagen. Niet altijd.. Maar goed.. Dat overkomt me in de speelgoedwinkel ook weleens
Heb er voeger gewerkt als weekendhulp en ook nog een tijde als vaste medewerker vond het altijd erg leuk werk uiteindelijk op gestapt vanwege de slechte omgang met personeel. Je bent echt een nummertje en de werkdruk was soms echt absurt. Ik kom er nog wel af en toe. Voornamelijk voor de basics. Sokken, panty's, pyjama's en ondergoed. Heel af en toe iets van kleding als ik toevallig iets leuks zie. Waar ik wel speciaal voor na de zeeman ga zijn de dames basic shirts die mooie stretch. Meestal aan het begin van een seizoen staan ze in de folder in de kleuren van het seizoen. Handig en mooi om ergens onder te dragen of om gewoon zo te dragen met een leuk sjaaltje.
Ben er vandaag nog geweestHaal er sokken en maillots voor de meisjes Voor de rest tja...vind het een rommelige winkel. Ik kan ook altijd moeilijk de juiste maten vinden. Wat dus inhoud dat ik die bakken allemaal overhoop moet halen(met beleid natuurlijk). Nou kom er dus liever niet
Toen ik er werkte kon ik de klanten dan wel wat doen vooral als je het net helemaal gevouwen had (liet ik nooit blijken hoor ) en dan dacht ik is toch duidelijk hoe het ligt? En nu ik er zelf als klant kom (jaren later dat ik er werkte) betrap ik mezelf er ook op dat ik ook nooit wat kan vinden en met beleid de boel overhoop moet halen.
Ja vind het voor de prijs leuk genoeg om extra shirtje te kopen voor de kleine, en dat dan te combineren met andere merken/winkels. Koop er vaak, steeds een paar dingetjes... Ook voor het buitenspelen of KDV vind ik het prima, dan is het niet zo erg als het stuk gaat!
Voor school en dergelijke vind ik het leuke dingen voor een leuke prijs. Zoals nu kruip onze kleine meid en ook al dweil ik dagelijks en soms 2 keer per dag de kleren zijn eind van de da g toch zwart. Dus lichte kleding heb ik voor haar op dit moment van de zeeman. VInd alleen de maatvoeringen vervelend daar, de ene keer is maat 68 nog groot genoeg en de andere keer heb je maat 80 nodig van iets. Terwijl onze dame een tenger meisje is, maar ze heeft vandaag een shortje aan van de zeeman maat 74 en die zit gewoon wat strak en ik geloof niet dat een meisje van 9 maanden met 7 kilo en 72 cm dik is??
dat zo en zo, maar ik vind het echt flink kleiner vallen soms. Mijn tweede heeft maat 110 en draagt van de zeeman 122/128 met de oudste net zo en met derde komt het wel weer overeen. Vandaag heeft ze toevallig een setje van de zeeman aan Bekijk bijlage 314234
Daarom vraag ik vaak aan het personeel of ze weten of iets er is en waar het ligt - wil hun werk niet teniet doen, en vaak weten ze meer dan je al graaiend kunt zien