Zeeman, wat vinden jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 16 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Verleden week vertelde ze me nog dat ze klanten niet mogen helpen, alleen vertellen waar iets ligt, want dat gaat van hun pauze tijd af.
    Het is de bedoeling dat klanten zelf hun artikelen zoeken.
    Belachelijk gewoon, dat is toch wel een stukje klantvriendelijkheid die ze kunnen geven.
    Maar hier trekken die meiden zich er niet zoveel van aan, maar het is dus weleens gebeurd dat ze 5 minuten korter pauze kregen door het helpen van klanten.

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Dat was vroeger gelukkig nog niet een anders had ik er waarschijnlijk toch het maling aan gehad. Vind het ook dom vooral in deze tijd.hoe meer omzet hoe beter lijkt me.

3. Anne1988

Anne1988 Actief lid

20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Ik kom er ook wel regelmatig, en koop dan ook bijna altijd wel iets.
    Heb er van de week een jasje en badpakje gehaald voor m'n dochter. Ook veel leuke kleren vind ik, maar dan alleen voor de kleintjes. Voor mezelf wel af en toe een joggingbroek of pyama ofzo.

4. Ik kom er eigenlijk nooit. Vroeger wel es pyjama's gehaald voor mijn oudste zoon, maar die maat was heel raar. 74/80, shirt viel als 74 en het broekje als 86! Toen dacht ik nou dat is dus ook niks ;)

5. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Dit is onzin..zo werkt het hier in ieder geval niet ik sta gerust tien minuten mrt een klant te babbelen.

6. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    hier koop ik rompertjes voor de baby en pyama'tjes

voor mijn zoontje : onderlijfjes, slips, kousen en pyama's.
    voor de rest koop ik zelfden iets

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Dat klopt dan niet met de functie-omschrijving op de zeemanwebsite. Lijkt me een doorgeslagen filiaalmanager!

"De functie
    Als stagiair werk je mee in de winkel. Je verwerkt de vracht en de goederen, je vouwt de artikelen en legt deze netjes. Daarnaast sta je klanten te woord en help je de klanten in de winkel of aan de kassa. Ook hou je samen met je collega's de winkel schoon."

Of zouden alleen stagiaires klanten mogen helpen?

8. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik kom er graag voor dingen in huis momenteel.
    Dus douchegels en handoeken, schoonmaakmiddelen die afgeprijst zijn etc..
    Verder heb ik het nietzo op het personeel over het algemeen.

9. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ik ga zelden kleren winkelen (één van de weinige dames als ik rondom mij kijk/hoor) en stap die keren al wel eens de Zeeman binnen. De joggingbroekjes voor Meneer vind ik goed (maar hij is er nu uitgegroeid), verder kocht ik er ondergoed (stretch een maat groter dan zijn maat). Speelgoed vind ik echt slechte kwaliteit en koop ik er niet. Ook voor ons heb ik er nog nooit iets gekocht, enkel voor Kleine Meneer.

10. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn standaard adres voor ondergoed, sokken, leggings, mayo's pyama's, dat soort spul. Vind het wel een vreselijk irritante winkel maar ja, wel stukken goedkoper. Het assortiment verschilt per winkel. Er zitten er hier 3. Dus als ik iets niet in de een kan vinden ga ik naar de andere.
    Soms neem ik andere dingen mee als ik er toch ben. Haarclipjes want die raken toch continue kwijt. Speelgoed, kleurboeken. Laatst hadden ze heel handige plastic bakken voor speelgoed.
    Ik kom er dus best regelmatig. Vaker als de Wibra want daar kan ik al helemaal nooit wat vinden.

11. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    heb er toevallig van de week zonnebrillen gekocht voor mijn dochtertje van twee. 99 cent per stuk.

Deel Deze Pagina