Ik koop er meestal rompertjes en sokken. Wij hebben tijdens de kraamtijd van mensen kleding gekregen van de zeeman. Waar het printje al naar een paar keer wassen is vervaagd.
Haal er pyjama's, leggings, basic shirtjes, haarelastiekjes en rommeltjes voor de kinderen. Voor mezelf nik
Ik haalde er jogging broekjes voor mijn zoon maar ze gaan heel snel pillen en zijn niet meer mooi. Volgende keer geef ik toch liever iets meer uit voor een betere kwaliteit.
Ik heb er nu zelf geen kleren mee van omdat het mijn smaak niet is, maar voor de rest haal ik er heel veel en zou er ook zeker baby/kinderkleding kopen. Niets mis mee, ik liep er zelf vroeger veel in en die kleren zijn altijd alleen maar weggegaan omdat ik eruit groeide, want het bleef mooi. Ik vind de kwaliteit van bijvoorbeeld H&M veel slechter. Nadeel van de Zeeman? Het onvriendelijke personeel hier en het feit dat de winkel vaak een rommeltje is. Vooral met uitverkoop, ik heb er niet het geduld voor om die stapels door te spitten.
Zoals al is gezegd, vind ik het zo vervelend dat ze het echt als doolhof hebben ingericht! De Zeemanrompers vind ik erg fijn, al draagt mijn dochter nu geen rompers meer maar ze heeft wel 'gewone' hemdjes van Zeeman. Ik merk op zich niet dat de kwaliteit slechter is dan die van andere winkels hoor.
Ik loop er heel soms even naar binnen, maar eigenlijk koop ik er nooit wat, hooguit knutselspullen. De kleding daar is zeg maar niet echt mijn smaak.
Vreselijke winkel! Inderdaad net een doolhof en ik vind de kleding gewoon echt niet mooi daar. Andere zooi koop ik er ook niet. Want zooi verkopen ze (in mijn ogen dan he )
Loop er af en toe binnen. Kreeg een tip dat de babykleding zo leuk was en goedkoop, dit vond ik vies tegenvallen. De prijzen vind ik te vergelijken met de h&m en de kleding vind ik echt niet mooi (voor jongens). Heb er zelf vorig jaar zomer 2 vesten gehaald, wat een heerlijke super vesten! Zijn al (te) vaak gewassen doordat ik er bijna in leef en nog zijn ze mooi en zitten ze goed, dat dan weer wel . Qua indeling is het bij ons prima. Het is netjes en de paden zijn vrij.
Ik haal er wel eens shampoo, douchegel en wasmiddel. Heeel af en toe hangt er wel wat leuks voor die kleine tussen, maar verder haal ik er niets.
Voor mezelf koop ik er panties en sokken. Voor man onderbroekshorts. En voor onze dochter knutselspulletjes als stickers, kleurboekjes. En actiematige dingen als disneyhanddoeken, overtrek. Kleding zit bij mijn dochter voor geen meter. Is of te kort of veel te wijd.
ik vind het een vreselijke winkel maar dat komt meer door het soort volk wat daar naarheen gaat hier, altijd schrik dat mn portemonnee gepikt word, maar hier is ook een zeeman waar het niet druk is, die valt wel mee maar heb er nog maar 1keer iets gekocht, grote shirts voor tijdens de bevalling de ergste winkel ooit vind ik de action, zelfs als een 2-jarige tegen me op loopt check ik of mn portemonnee in mn tasje zit, en stervensdruk daar, iedereen loopt tegen je op en staat in de weg en als ik dan uiteindelijk bij de kassa sta te wachten stinkt of de persoon voor of de persoon achter je naar zweetlucht van een jaar oud, dan ga je al een stap naar voor of naar achter en dan doet die persoon dat ook, baaaah
Ik hou heel erg van snuffelen en van rommelige winkels, dus ik vind het wel leuk om er te komen afentoe. Koop er ook wel eens wat voor de meiden aan kleding. Vind het wel fijn spul want dan hoef ik me nietzo druk te maken over vlekken, als er iets mee gebeurd gooi ik het gewoon weg. Koop er graag sokken voor mezelf, verder niks kwa kleding. En soms wat frutsels. De batterijen zijn ook lekker goedkoop! Het personeel vind ik er overgins netzo verschrikkelijk als bij de kruidvat.
Ik koop steeds meer bij zeeman; Kadotjes, waarvan ik altijdhoor dat het echt een superleuk kadotjes is Sokken Onderbroeken Ondershirts (draag ik onder jurkjes en topjes als het wt kouders is, kleed sommige dingen ook net mooiere af) Aanbiedingen van douchespul Al mijn leggings En ook zoek ik tussen de dames kleding naar leuke dingen. Ps ik ben ook fan van de kruidvat hoor... Allen soms iets vinden is best lastig, dan ligt het ergens tussen al die aanbiedingen.
Is het echt zo erg? Het lijken me nou niet bepaald winkels waar mensen komen met veel geld opzak ofzo.
Bij de Zeeman haal ik soms wat kleding voor de kinderen, ondergoed enzo, soms een rokje of iets. Voor mezelf haal ik daar badpakken, zijn 9 Euro en ik merk geen verschil met duurdere badpakken met aquarobics en zwemmen, na een aantal maanden slijten ze toch, vooral door de chloor. Personeel is hier erg verschillend, van botte, klantonvriendelijke vrouwen tot heel aardige, die praatjes maken met mijn kinderen en goedlachs zijn bij de kassa. Ligt denk ik een beetje aan de woonplaats of de grootte van de winkel, want als ik hier in mijn huidige woonplaats naar de Action ga, kun je je kont amper keren, ongeïnteresseerd, chagerijnig personeel, druk, druk, druk. Ik ga dus liever naar een Action in een plaats verderop, die is 2 keer zo groot of misschien wel 3 x zo groot, stukken rustiger en over het algemeen is het personeel ook aardiger.
ik kom er regelmatig, maar koop niet echt vaak wat. ik heb er nu wel een leuk babyjasje gekocht voor 7 euro,. bij mijn zoontje hadden we het eerste jasje misschien maar 2x gebruikt en hij is zo snel te klein dat ik geen dure jas ga kopen in maar 56 de babykleding vind ik er ook wel leuk. verder koop ik er wel ondergoed voor het hele gezin. of wat goedkoop speelgoed om eens wat tussendoor te kunnen geven aan mijn zoontje ofzo
Ik vind het een fijne winkel. Ik heb er zelfs ooit een simpele herfstjas voor mezelf gehaald. Daar heb ik toen andere leuke knopen bij gehaald en zelf mooier gemaakt. Zoiets: Bekijk bijlage 306756
Kom er regelmatig, zoiezo sokken voor ons koop ik daar, en voor de kleine regelmatig wat kleding. vind het leuk en het is goedkoop. dan maakt het niet uit als ze het maar een paar keer aan kan voor het te klein is moet wel eerlijk zeggen, nu ze wat ouder word koop ik minder kleding voor haar bij zeeman, vanaf maat 86 vind ik dat ze weinig tot niets leuks hebben
Ik kom er iedere week! Ze hadden deze week super leuke kleding voor dames. Echt de kleurtjes voor het voorjaar! Heb 2 broeken, 1 shirt & 2 blazers gekocht. De broeken kostte 10 euro per stuk, de blazers waren ook 10 per stuk & het shirtje was 4,99. Heb dus een complete outfit voor 25 euro! Ben er heeeeel erg blij mee. Normaal koop ik nooit kleding voor mezelf bij de zeeman maar dit kon ik echt niet laten hangen. Voormezelf koop ik vaak bij paris2day of h&m. Maar wat ik er nu bij de zeeman voor heb betaald....Dat haal ik bij paris2day of de h&m niet. En de kwaliteit is super! Voor dochter koop ik er altijd ondergoed en kocht er ook altijd de rompers. Op het moment hebben ze super leuke ondergoed met aarbeien erop en ander lief setje met mintgroen. Super leuk! Ik heb de kleding voor mezelf wel in etappes gekocht trouwens. Had eerst alleen 1 blazer, shirt en 1 broek. Maar die andere broek had zo'n gaaf kleurtje. Ben er gister voor terug gegaan. Kon het niet laten.