Zeeman, wat vinden jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 16 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    vandaag voor de oudste weer een leuke pyjama gekocht 6 euro..en stretch ondergoed hempjes 2 per stuk..die zijn gewoon ehct helemaal prima..

je moet gewoon weten wat je wara haalt..

ik haal nooit alles alleen bij 1 winkel

2. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Ik vind het er stinken :) haha

Maar verder idd voor het ondergoed ed.

3. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik vind het een oké winkel. De prijzen zijn laag en daar is de kwaliteit ook naar, maar voor panty´s, sokken, rompers e.d. is dat niet zo erg. Kleding koop ik er voor mijn zoontje niet meer. Op de een of andere manier komen die maten totaal niet overeen!

4. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    ik koop overal en nergens!
    zo ie zo koop ik er panty kousjes, en sokken en pyama's voor de kids en ook vaak potloden, kleurboeken, stoepkrijt, stickers.
    o en in de winter verkopen ze er flanellen dekbedovertrekken, heerlijk warm! hihi!

tja je bent toch een dief van je eigen portemonnee als je het niet doet?????

als ik er ben en ik kom bij toeval een leuk shirt voor 1 van de jongens tegen koop ik het net zo makkelijk als bij een kinderspecial zaak.
    ik vind het belangrijk dat ik het leuk vind.
    en ach is het na 5keer wassen, lelijk, prima tis ook maar een paar euro geweest.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Flanellen overtrekken? Dat klinkt echt heerlijk!

6. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Leuke babykleding!

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

En dat zijn ze ook. Ik heb ze vorig jaar eens bij de Action gekocht, dingen zien er niet mooi uit( ze zullen er vast mooier zijn, maar voor 15 euro durfde ik het risico wel te nemen ).
    En wat een genot zeg, wat ligt dat heeeerlijk.
    Ik heb er nog één bij gekocht, haha.
    Leuke sprei er overheen en klaar.

8. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Kom ook regelmatig bij Zeeman.. Ja, het is kwalitatief minder, maar zo lang kunnen die kleintjes het toch niet aan en ze hebben er leuke dingen zo af en toe..

9. Triskele

Triskele Niet meer actief

Die hebben wij ook vooral in de winter veel warmer voelt het aan en lekker zacht, vaak hebben ze ook matrashoezen ervan maar die heb ik al een tijdje niet gezien.

10. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Rompers en billendoekjes zijn hier favoriet.
    Normale slips voor mijzelf trouwens ook. Verder wel een rommelige winkel maar dat neem ik voor lief.

11. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ik kom er zelden of nooit, vind het een vreselijke winkel met die afzichtelijke rekken. Of ik moet toevallig weten dat er iets is waar ik naar op zoek ben (laatst antislip sokken voor de jongste).

12. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Kom er niet echt vaak. De rompers zijn te breed, maar ik vind wel dat hun kinderkleding best leuk is. Onze zeeman is helaas zo klein en krap ingedeeld dat ik bijna niks kan vinden. Ik ga eigenlijk veel vaker naar de wibra, daar kan je tenminste je kont nog een beetje normaal keren.

13. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    haha, ja echt ze zijn heerlijk! je hebt ze in 1persoons en 2persoons en dan nog een lekkere warme onderlaken eronder en we kunnen de winter weer door;)

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik vind de zeeman heerlijk!

Lekker ff binnen wandelen om te neuzen

koop er mn leggings, sokken, strings, kleertjes voor mn dochtertje en soms zelfs is een shirtje voor mezelf als ze wat leuks hebben

ook voor wattenstaafjes en wel is een leuk cadeautje voor de kleine meid kan ik er terrecht. Bijna nooit problemen met door de paden lopen met mijn toch wel brede kinderwagen.

15. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Ik loop er elke week wel een keer binnen.Is ruim opgezet,ik kan er goed door met de kinderwagen.
    Leuke kleding,niet duur en ze hebben het toch niet zo lang aan.

Prima te doen dus.

16. adi

adi Niet meer actief

Ook mijn ervaring!
    Ik vind het echt niet goedkoop daar, gezien de kwaliteit.
    Rompers en pyjama's van de kruidvat zijn goedkoper en de kwaliteit 3x beter.

Ik kreeg laatst van mn moeder boxshorts van zeeman voor mijn zoontje, €2,5 per stuk. Net zo duur als bij de c&a of de HEMA, maar ze beginnen na een maand al te lubber en (wat ik bij de andere broekjes helemaal niet heb)

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nou vandaag toch maar weer eens gaan kijken.. word er toch niet echt vrolijk van hoor...

Maar wel wat gekocht:
    2 hempjes voor dochter (even vergelijken met hema hempjes die ik ook heb gekocht.. Zeeman 2 euro p st., Hema 3 euro p. st.)
    Een jurkje voor dochter voor in haar mandje op het kdv (altijd handig en dat voor 5 euro) en een setje prinsessestickers (1 euro) om dochter te verleiden om haar poepje op het potje te doen....

18. jupke

jupke Niet meer actief

Ik kom er eigenlijk nooit voor mezelf.

Haal er voor familie in Marokko altijd kleren als het korting op korting is. Dan heb je soms voor 50,- een hele garderobe. En de kleren gaan bij hun nooit lang mee dus maak me geen zorgen over het verwassen worden van dingen.

Toen onze Gup nog klein was nam ik hem mee in de draagdoek. Geen gedoe met een wagen. Nu loopt hij zelf door de winkel. (Inmiddels 3 jaar oud)

19. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ja vandaag goed gescoord.

jurkjes, rokjes, shirtjes voor de kindjes en twee shirts en legging voor mezelf, ben er echt blij mee

20. Sila24

Sila24 Niet meer actief

vandaag naar wibra geweest na aanleiding van dit topic, ik had een hoeslaken nodig , maar ik zag dat die even duur was als de hema, dus heb de hoeslaken bij hema gekocht.

Deel Deze Pagina