zeeman/wibra -kleren als kado?

Discussie in 'De lounge' gestart door Alita, 17 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dit is mijn smaak: (en als iemand mij nu zegt... he zoiets zag ik van de week bij de zeeman! Dan ga ik nu onmiddelijk nog voor de deur van de zeeman liggen... dus het gaat me echt niet om de labels ;))

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja dat doet pijn...
    bij mij wel... ik geniet er intens van als ik mijn dochter in dr mooie jurken zie rondlopen en 100.000 complimentjes krijg (ja dat vind ik ook leuk dat geef ik toe). En als mijn dochter in kleding loopt die ik lelijk vind dan schaam ik me dood.

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Heeft ze dit soort jurkjes ook aan op kinderdagverblijf/peuterspeelzaal oid?

4. susy26

susy26 Niet meer actief

tuurlijk wel, het gaat er niet om hoeveel iets kost toch, het gaat om het gebaar. en ik vind dat er zeker wel leuke kleertjes bij de zeeman en wibra liggen.

5. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Euhm...nuance..dat die kleding niet jouw smaak is, maakt het geen lelijke kleding he :)
    Dat jurkje hier boven is totaaal niet m'n smaak, maar dat maakt het geen lelijk jurkje toch?
    En me doodschamen om kleding? Pff nee, ik kan me dr zelfs niks bij voorstellen (gelukkig...)

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wijffie meid ik zeg toch kleding die ik lelijk vindt ;)
    Heel goed dat er verschillende smaken zijn toch?

Maar goed jij gaat toch ook niet in kleding de deur uit die jij lelijk vindt ook al zou je het hebben gekregen?

Wat andere kinderen aanhebben intresseert me trouwens weinig. Ten eerste kan ik niet in de portemonnee van de ouders kijken (kan wel zien of ze er liefde en aandacht aan hebben besteed maar dat is een ander verhaal) en als dat iemands smaak is is het toch prima?

7. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hmm ik dacht toch echt dat er stond 'lelijke kleding'. Never mind..

Maar kijk, das nou juist t verschil. Ik draag geen kleding die ik lelijk vind nee. Maar wie zegt dat mijn dochter die kleren lelijk vind? Ik ben ik, zij is zij, ze hoeft geen kopietje van mij te worden hoor.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    weet je ik vind het zo lastig. Omdat ik zeeman niet mooi vind denken veel mensen gelijk dat ik het niet mooi vind omdat het goedkoop is. En ik wil het ook niet afkraken want het kan iemands smaak zijn of iemand kan het weinig intresseren.
    Als de kleding die ik koop morgen voor zeeman prijzen weggaan en zeeman duurder wordt koop ik nog steeds merkkleding. Ik vind het soms frustrerend dat ik altijd op de dure merken val.

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

haha geweldig:D

10. zouwoas

zouwoas Niet meer actief

Mag je dochtertje ook spelen in die jurk?
    Een kind moet gewoon een kind zijn en dan maakt het kledingmerk niet uit.
    Vind haar echt een modepopje op de foto.
    Dat heb ik vroeger mee gemaakt met mijn nichtje. Altijd duren kleding aan iig geen zeeman of zo.
    Arm kind mocht zich niet bewegen, bang dat ze ze op de K**** kreeg als ze vies werden.
    Zielig vind ik dat.

11. Ellen291982

Leuk setje. Die heb ik hier niet zien hangen trouwens

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Moet eerlijk zeggen mijn smaak is t ook niet direct. maar vindt er niks mis mee als kraamkado. Gekregen kleertjes weggooien vind ik onbeschoft en ondankbaar. iemand geeft geld uit en doet moeite om iet leuks uit te zoeken en t dan weggooien?

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha nee alsjeblieft niet ;)
    zodra ze zelf aangeeft iets niet mooi te vinden hoeft ze het van mij echt niet aan hoor.
    En ja ze wil graag dora, dus mag ze dora pyama. En ik laat haar ook wel eens kiezen. Bijvoorbeeld laatst een jurkje bij de hema. Ik wilde een grijze pakken maar ze wilde graag een roze. Prima, dan gaat de roze mee.

14. Ellen291982

@debby is misschien ook zo dat mensen dat denken. Terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn natuurlijk.
    Leuk jurkje. Past ook goed bij Emma haar haarkleur.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    moet eerlijk zeggen dit was haar verjaardagsjurk. Dus dit is wel extreem. In mijn album staan fotos van haar normale kleding.
    Maar in haar kleding mag ze spelen, rennen ravotten etc.
    De wasmachine is geduldig. En als het kapot gaat gaat het kapot. Kan ik weer shoppen.

16. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Heb best wat foto's met leuke setjes van vooral de Wibra.. Maar als ik de foto hierboven zie van jou Debby dan zal je dat wel niets vinden ;) (Kort rokje had er 1 in het wit en 1 in het rood, blouse erbij met kapmouwtje in rood/wit ruitje en wit/groen ruitje, bolerotje erop.. Super schattig! En heel veel complimentjes gehad terwijl de 2 complete setjes dus misschien €10,- kostten samen). Wil alleen niet zo een foto posten hier eerlijk gezegd van haar er compleet op :)

Vind vergelijkbare jurkjes als die jij laat zien van je prachtige dochter ook leuk (deze misschien iets te ouwelijk in zwart/wit) en onze oudste vindt zulk soort jurken ook helemaal geweldig: 'mooie dansjurken!'. Koop ik nog weleens bij de V&D dan.

Oh vind overigens dat ze heel betaalbare kleding hebben bij de Zara.. Net een tikkeltje anders als anders, maar soms echt heel erg leuk! En de kwaliteit is ook mooi+goed!

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja hoor, het gaat om het idee en je kunt anderen nou niet in de portomonee kijken. kwaliteit vind ik wel 10x niks maar ach...ze bedoelen het goed en sommigen hebben er ook geen idee van

18. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Beetje wel vind ik. Want Zeeman is een winkel/merk en niet perse een stijl. Ze hebben zowel roze jurkjes als stoere jeans als geruite bloesjes, om maar wat te noemen. Dus zeggen dat je het hele concept Zeeman niks vindt, vind ik dus beetje raar.

Kijk, merken als Lief of Jottum ofzo, das een specifieke stijl. Maar met een winkelketen als Zeeman gaat dat niet echt op, vind ik.

Verder mag jij van mij net zoveel of weinig om kleding geven als je wilt hoor :) Ik haakte alleen in op t aspect 'weggooien' als t niet je smaak is en dat vind ik nog steeds raar en ondankbaar :)

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dat laatste ben ik helemaal met je eens. daarbij is kleding maar uiterlijk vertoon...

20. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Precies en daar heb ik nou eenmaal niet zoveel mee :D

Deel Deze Pagina