ik voel een volgende discussie op komen. Wie het kleine niet eert wie het grote niet weerd. Een gegeven paard niet in de bek kijken. Dus iemand waar van je weet dat hij of zij het slecht hebben daar van zou je dan nog verlangen om wat anders te geven?/ Ik zou diep in me hart geraakt zijn als iemand me nog wat gaf terwijl ik wist dat hij of zij het geld er eigenlijk helemaal niet voor hebben. Daar zit denk het grootste probleem. Kijk niet naar je eigen portomone en vooral niet van je kennissen en vrienden of familie. Het gaat gewoon altijd nog om het idee. En als je het echt niet mooi vind of niet passen trek het een keer je kind aan en doe het dan weg naar een goed doel waar van je zeker weet dat een kindje er nog een tijdje plezier van heeft. Trouwens c.a heeft mooie kleren maar wel altijd van net te klein maten vind ik. Koopje 86 dan had je eigenlijk al maat 92 moeten kopen omdat het zo krimpt in de was lijkt het wel.???? ja klopt het meeste gaat hier in de droger maar ook al gaat het niet in de droger dan vind ik het heel snel te klein en is c.a eigenlijk ook zonden van je geld.
Ik moet niks Maar vind het wel leuk om iets te kopen wat de ouders aanstaat. Zodat ik het kindje ook nog eens in mijn outfit zie
Van wat ik heb begrepen uit de reactie vinden ze het niet erg om te krijgen maar zullen ze het zelf niet geven. Dat is in mijn ogen wel een verschil.
Ze hebben zat leuke spulletjes! Kleding = kleding! Knip het labeltje er uit en niemand ziet waar het vandaan komt.. En vooral bij die kleintjes.. ze zijn er zo weer uit..
Nee, ik zou zeker niet van iemand met een krappe beurs (of van wie dan ook trouwens) verlangen dat die iets duurs zou moeten kopen. En dat mag niemand van een ander verwachten. Maar als ik een krappe beurs zou hebben en elke cent moet omdraaien om rond te komen, dan zou ik gewoon voor iets heel anders gaan kijken, als ik weet dat ik iemand echt geen plezier zou doen met kleren van wibra of zeeman. Er is toch ook geen "wet" die zegt dat je perse kleertjes zou moeten kopen als (kraam)cadeautje?? Het gaat misschien om het idee, maar mijn idee is ook dat ik degene die ik iets geef daar een plezier mee wil doen, anders kan ik net zo goed niks kopen.
WHAHAHAHAH ik dacht dat de Wibra/zeeman taboe inmiddels verleden tijd was maar nee dus.... Ik vind het wel degelijk kunnen ,.... zoals iemand hier al eerder zei ... een trui van name it kan ook niet mooi zijn .... DAARBIJ is het de vraag van TS niet of iets wel of niet mooi is. De vraag is kan het kadoo gedaan worden IK vind van wel .... Overigens heb ik nergens anders als bij wibra of zeeman zoveel verschillende keus gezien in Cars en Princessen kleding ...
Ja hoor, tuurlijk waarom niet? Ik koop er zelf eigenlijk niet (zit hier ook niet in de buurt), maar ik zou er echt wel blij mee zijn hoor als ik het krijg. Ik vind het altijd al fijn als iemand die moeite heeft gedaan, dan maakt het mij niet uit waar het vandaan komt.
oke maar je kan ook iets na de smaak van de ouders kopen maar dan hoefd een outfit nog geen 50 a 60 euro te kosten of soms nog meer. ik zou het juist prettiger vinden want dan zijn mensen nog genijgd 2 outfitjes te kopen voor misschien 30 euro
In mijn ogen: Kleertjes, verschrikkelijk! Kwaliteit: Prut! Pasvorm: Verschrikkelijk. Daarom koop ik het niet. Ik vind het daarom vreselijk staan bij mijn kinderen, dus krijgen ze het niet aan en koop ik het ook niet voor een ander. Maar...he, de onderbroekjes en hempjes van Dora...kan ik daar wel krijgen en mijn dochter is er dol op. Ach ja, na 3 maanden gooi ik het wel weg. Hetzelfde voor de dora sokken e.d. En bijna alle schoonmaakdoekjes e.d. komen daar vandaan. Dus voor mij heeft het niks te maken met een taboe oid....ik vind die kleertjes gewoon niet mooi
Kijkende naar een jaar of 5 geleden , ja ben ik het helemaal met je eens , maar nu !!! , en dan heb ik het voornamelijk over de wibra... vind ik dat ze wel degelijk vooruit gegaan zijn , en goed en betaalbaar leuk/mooi spul hebben.... Maar goed , we zijn allemaal mensen en smaken verschillen natuurlijk ! EN jemig om de 3 maanden nieuw ondergoed ja ????? Sow dat was ff offtopic ,... sorry ts
Alleen jammer dat de Cars kleding vaak wel erg 'jongensachtig' is Mijn dochter is gek van Cars en heeft niet zoveel met al dat prinsessen-spul Maar als het niet al te jongensachtig is koop ik het ook gewoon voor haar
Maar ik geef er ook geen 50 a60 euro aan uit. Maar je hebt nog genoeg leuke winkels met betaalbare kleding. Ik vind kees en Co ook leuk en meestal red ik het zat met 20 a 25 euro. En het ligt tuurlijk aan je budget. Ik heb ook wel eens hele leuke dingen voor minder gekocht. Heb ook wel eens hele leuke boxpakjes voor 10 euro gekocht.
bij wijze van Maar ik vind het wel altijd snel vaal en groezelig, vooral de sokken. De Wibra is er zeker op vooruit gegaan, vooral in de prullaria voor in huis. Zeeman kom ik eigenlijk nooit. Hebben we hier niet in de buurt.
hahahaha mja dat is inderdaad erg jammer he min zoontje is weg van prinsessen maar dat is me echt TE roze
Wij hebben in de buurt een kinderkledingzaak die altijd veel Name It kleertjes met 50-70% korting in de schappen heeft hangen, of 4 halen, 1 betalen acties Is dan misschien wel vaak al "oude" mode van het vorig seizoen, maar dat maakt me helemaal niet uit. Je ziet het echt niet aan die kleertjes af hoor, dat het niet de huidige collectie is... Natuurlijk moet je dan net geluk hebben dat er zo'n winkel in de buurt is, maar inderdaad, er zijn zoveel winkels waar je kleren kunt krijgen tegen betaalbare prijzen (ook als je maar een heel beperkt budget hebt), dat je daarvoor echt niet perse naar de zeeman of wibra hoeft te gaan. Zeker als je weet dat de ontvanger daar echt niet van houdt (en nogmaals: mij persoonlijk maakt het echt niet uit, maar er zijn nu eenmaal mensen die daar wel gevoelig voor zijn)
Ik zou het nooit doen! Wibra heeft nog wel eens iets leuks maar de Zeeman.. Wat een stroeve kleertjes hebben die! Die zijn echt alles behalve zacht.. En de kwaliteit daar is ook erg slecht! Bij H&M heb je ook kleertjes voor niet veel en die kwaliteit is echt stukken beter!
Ik zal het zelf niet gauw doen, maar vind er niks mis mee. Zou best kunnen dat ik wel eens iets van Zeeman heb gekregen. 't Is niet de beste kwaliteit, maar hoe lang dragen die babies nou iets? Heb er zelf wel het een en ander gekocht. Zij waren toen zo'n beetje de enige met kleding en slaapzakjes met Snoopy erop, en die vind ik erg leuk. Nu de kids wat groter worden, en dus wat langer met hun kleding doen, koop ik er niks meer, daarvoor vind ik de kwaliteit te beroerd.
toen mijn dochters nog babytjes waren kocht ik daar altijd kleertjes.... alleen vond ik het zo jammer dat de pasvorm na 1x wassen helemaal uitgelubberd was... ook werd het meteen vaal.... daarom ben ik overgestapt naar wat betere kwaliteit waar ze langer mee kunnen doen.... zo heel af en toe als ik er toevallig binnenloop zie ik weleens wat leuks hangen.... dan neem ik het wel mee.....maar langer dan 2 mnd gaat het niet mee met regelmatig wassen.... en merkkleding kan zelfs nog voor een tweede ronde mee na veel gedragen te zijn....... dus dat verschilt nogal wat vind ik!