zeeman/wibra -kleren als kado?

Discussie in 'De lounge' gestart door Alita, 17 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja hoor, waarom niet. Hebben idd vooral voor meiden leuk spul. Is het echt voor goede vrienden, familie etc dan zou ik denk een setje ergens anders halen maar verder geef ik hier ook gewoon zeeman.

2. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ik vind iets van zeeman/wibra/... prima kunnen; voor mijn zoontje heb ik zelfs dingen gehad waarvan ik vermoed dat ze 2e hands gekocht zijn (wel netjes verpakt, en was speelgoed, geen kledij), maar de gever heeft het denk ik niet breed en mijn zoontje ziet het verschil niet dus ja, waarom niet?

3. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ik snap niet hoe sommigen kunnen zeggen dat de kwaliteit prut is van de zeeman...hoe wassen jullie dan? Ik heb met zowel wibra als zeeman geen problemen met wassen hoor..ik zou t trouwens ook kado doen, maaar alleen als ik weet dat de ouders t hun smaak is....

4. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Persoonlijk (!) vind ik de vorm van t-shirtjes vaak veranderen na een paar keer wassen en wordt de stof sneller vaal. Maar zoals ik al eerder schreef; koop je iets van desigual dan gebeurt dat minstens net zo erg. Ik was trouwens met een vloeibaar wasmiddel en maximaal op 40 graden (m.u.v. handdoeken etc).

5. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Ik koop zelf geen kleding bij de zeeman gewoon omdat ik het vaak niet leuk vind. Maar vind het niet erg om het van iemand te krijgen. En ook van de Noppies kan iets je smaak niet zijn.. Ik heb meer moeite met jogging broekjes.. Man als je zag hoeveel ik ervan kreeg met kraamvisite.. Vreselijke dingen vind ik het!.:D

6. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Ik was op 30 graden en met vloeibaar wasmiddel op een kort programma en idd het word er gauw niet mooier van. Vind ik van de C&a ook. Heeft mijn zoontje een leuke trui van Bob de Bouwer is ie naar 10x wassen aan het pillen.. Toch jammer..

7. Alita

Alita Niet meer actief

Tjonge sommige reageren wel erg stom zeg!

Is gewoon een vraag ......

Maar de meeste vinden het dus wel kunnen......

8. Alita

Alita Niet meer actief

Nou ik zou zelf nooit iets van de zeeman/wibra kopen eerlijk gezegd...teminste...sokjes enz wel maar als ik op kraamvisite ga dan wil ik toch met wat aankomen wat iets betere kwaliteit heeft;)

Het hoeft nu ook geen Mexx te zijn natuurlijk....

9. Alita

Alita Niet meer actief

nee hoor meer de kwaliteit;)

10. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

om te ontvangen, geen probleem.

Maar ikzou persoonlijk daar niet kopen om weg te geven.

Maar is persoonlijk!

11. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha heb ik meldingsplicht:D

12. Alita

Alita Niet meer actief

ach man waarom is het nu weer een belachelijke vraag dan;)

13. Alita

Alita Niet meer actief

idd

14. Alita

Alita Niet meer actief

idd

15. Alita

Alita Niet meer actief

dat denk ik niet hoor;)

16. Alita

Alita Niet meer actief

huh?!

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Tuurlijk, waarom niet? Heb er ook al cadeau gekregen en doe het zoonlief ook gewoon aan. Liever iets van zeeman of wibra dat met liefde gegeven is dan iets van kweenie hoeveel geld om maar een merk te kopen. Ik koop trouwens ook veel in de zeeman en wibra voor zoonlief en vind de kwaliteit even goed als van een merk. Voor die korte tijd dat een kind dat kan aandoen... ;)

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

Maar vind jij dan dat mensen dus een bepaald bedrag uit moeten geven aan een kado, naar gelang hun inkomen?

Ik heb er geen moeite mee: ieder bepaalt voor zichzelf wat ie uitgeeft aan een kadootje.
    Als het maar leuk is :)

19. raspberry

Ik vind het iig geen belachelijke vraag, maar ben wel nieuwsgierig waarom je 'm postte.... :)

20. raspberry

In dat geval zou ik zeggen: Gelijk weggeven, dan krijgt dat kindje van het goede doel (ook eens) iets wat nog nooit gedragen is :) Ook wel leuk :)
    ;)

Deel Deze Pagina