zeeman/wibra -kleren als kado?

Discussie in 'De lounge' gestart door Alita, 17 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pink99

pink99 Actief lid

2 jul 2011
    451
    0
    0
    NULL
    brabant
    ik heb ooit een nichtje toen ze bevallen was een pakje van de wibra kado gedaan, wel eff bij een duurdere babyzaak een doosje gekocht en de kaartjes eraf geknipt natuurlijk. (wij hadden in die tijd heel weinig om van rond te komen)
    en ze vond t prachtig, en ik mocht de volgende keer niet zoveel aan een cadeautje uitgeven

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb zelf 2x over een kraammand gemaakt met vanalles erin, verzorgingsspulletjes voor moeder en baby, rammelaartje, kammetje en dat soort spul... een spaarpotje, en ook leuke setjes kleding van de wibra... sokjes, mutsje... vonden ze helemaal geweldig hoor!

3. Alita

Alita Niet meer actief

maar je deed het omdat je niet zoveel te besteden had...aangezien je de moeite doet om er een doos van een dure zaak omheen te doen....dan vondt je ook niet echt kunnen? Of hoe zie ik dat....

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Heeft ze je wel iets leuks gegeven?;)

Ja voor mijn zoontje zou ik er nu ook niet iets meer kopen qua broeken en shirt voor echte kleintjes gaat het nog wel.. Maar heel af en toe hebben ze er wel Weens iets. Haal er mijn rompers en sokken

5. Alita

Alita Niet meer actief

ja idd misschien voor als ze klein zijn....;)

Nou het ging wel:) haha ja sorry ...... niet omdat het nu van de zeeman was he!

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Moet wel eerlijk zeggen dat ik de truitjes van zeeman niet zo fijn vind. Die koop ik liever bij de wibra of de hema.

Maar de spijkerbroekjes van de zeeman zijn wel heel leuk en die past Sandro tenminste haha

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Geeft toch niet... Soms zie ik ook wel eens shirts of broeken van bv name it die ik niet mooi vind...

Ik zou dan liever een bon geven kunnen ze zelf wat uitzoeken ;)

8. Alita

Alita Niet meer actief

Ik heb hier dus die kleertjes en ze zijn echt scheef:)
    Daarbij is de hema en de H&M ook echt niet duur!

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Dat zou ik echt never nooit doen haha. :)

10. Alita

Alita Niet meer actief

ja weet je wat het is ...er speelt meer mee.....ik zie haar bijna nooit meer....ze heeft genoeg geld en niet dat ik dan verwacht dat ik MEXX krijg.....maar ik stond er even van te kijken....:) normaal is zij wel van de merkkleding namelijk..

Maar dan nog zou ik het zelf niet kopen voor een vriendin...

Fijn dat we normaal kunnen duscusieƫren want sommige reacties hier geven mij het gevoel dat ik iets heel erg slechts zeg

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja dat heb ik dus alleen met de truitjes van de zeeman.

De wibra valt echt mee heb dr veel truitjes en vesten van die zijn nog allemaal goed:D

En de spijkerbroeken van de zeeman blijven ook goed ( doe die niet in de droger )
    Maar de spijkerbroeken van de hema vind ik een drama ze zijn altijd te strak en te klein echt jammer.

12. Alita

Alita Niet meer actief

je precies die van de zeeman zijn scheef;)

Ah nou ik heb hier smalle poppetjes en dan passen die broeken juist perfect hahaha

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik denk dat je je vooral moet afvragen of het de smaak van de ouders is. Kopen die ook dat soort kleertjes of niet?

Ik denk dat het op zich wel ok is. Ik heb van kraamkados ook wel zeeman/wibra gekregen.

Voor een verjaardag zou ik dat niet graag krijgen. Maar ik ben dan ook wel heel raar met kleertjes dus aan mij heb je niet echt een referentie. Ik koop zelf nooit bij zeeman en wibra. (Heb wel eens jurkje gekocht bij de wibra maar vond het toch niet leuk dus nooit gedragen). Het is mijn smaak niet en ik vind de kwaliteit (vergeleken met wat ik dan koop) waardeloos. Maar goed, het is ook niet duur. Voor het geld van 1 jurkje wat ik koop kan je tig zeeman jurkjes kopen natuurlijk.

Mijn man zou het absoluut niet waarderen als ik bij de zeeman/wibra kocht. Hij is denk ik zijn puberteit blijven hangen. Weet je nog wel dat je het vroeger vreselijk vond om in die winkels gespot te worden ;). Hij heeft dat nog steeds. Ik niet, ik loop er gerust binnen voor een joggingbroek of onderbroekjes ofzo.
    Maar goed, mijn man vindt alles goed qua kleertjes, ik heb ook carte blanche qua budget, zolang ik maar niet bij zeeman en wibra koop en ondanks dat ik het onzin vind, vind ik dat ik zijn ding ook moet respecteren. Zijn ook zijn kids. Maar goed, ik zou er sowieso dus niet kopen, omdat ik er geen leuke dingen vind hangen...

Maar goed, om op je vraag terug te komen: Zijn de ouders zoals ik, dan kan je het beter niet doen (uberhaupt geen kleertjes denk ik dan, eerder een kledingbon van een webshop).
    Zijn ze heel makkelijk met kleertjes, dan kan het makkelijk.
    Zitten ze er tussen in, koop dan wat leuks bij de h&m of hema of van bakkaboe/just small of v&d bijvoorbeeld. Is ook niet zo heel duur en wordt vaak toch iets beter gewaardeerd.

14. Alita

Alita Niet meer actief

idd Debby je moet bij de ouders zelf kijken!
    En houden die ouders wel alleen van merkkleding is het helemaal niet erg vindt ik!

Hier doen sommige dames alsof het een schande is als je niet van de zeeman houdt.......is toch helemaal niet erg!

15. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Eh wibra vind ik persoonlijk leuker dan de zeeman. Omdat t bij zeeman indd vaak voorkomt dat dingen scheef zitten/half los hangen etc. Wibra heeft best leuk vlot spul. Zou t gerust iemand cadeau doen , en het zelf als cadeau waarderen. T gaat om het idee vind ik.

16. mroos

mroos Niet meer actief

Ik snap niet dat als je het niet breed hebt je per se bij de wibra of zeeman zou moeten shoppen, als je het niet breed hebt en je houdt er niet van kun je namelijk ook heel goedkoop bij andere winkels slagen. Naar mijn idee gaat het dus niet alleen om het niet breed hebben en slaan alle opmerkingen over ondankbaar etc. nergens op.
    Alsof je medelijden moet hebben met de gever van een wibra of zeemankadootje omdat diegene het niet breed heeft.

Ik zou nooit een pakje van wibra, zeeman of c&a kado doen, omdat ik het allemaal niks aan of zelfs lelijk vind. Maar wat ben je kwijt voor een pakje? 7,50? daar kan ik ook een leuk boekje voor kopen, of een paar leuke haarspeldjes, of iets leuk van speelgoed.
    We moeten nou niet met zn allen gaan doen alsof er geen andere opties voor kraamcadeautjes zijn voor mensen die het niet breed hebben dan een pakje van wibra of zeeman.

17. Alita

Alita Niet meer actief

idd mroos.....!

18. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Hier hetzelfde!

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Moet trouwens mijn eerste post even toelichten denk ik :D

Ik heb een schoonzusje die zelf zowel merk als hema wibra zeeman etc koopt.

Nu is ze pas bevallen en ik zag een heel schattig boxpakje bij de zeeman dus gekocht en een leuk truitje bij de hema met een vestje en een broekje.

Dus leuk ingepakt etc en gegeven ze pakt t uit kijkt naar de labels en zegt dit hoef ik niet is van hema en de zeeman en dat krijgt hij niet aan:$

Dan ben je in mijn ogen ondankbaar en moet je blij zijn met wat je krijgt. Want ik ben niet verplicht om wat te kopen.
    En ook niemand die mij kan verplichten om merk te kopen ben daar misschien heel stug in maar als iemand mij zou zeggen t liefst alleen merk dan koop ik echt niks:)

20. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL

boewhahaahaha. past zeker niet bij het image van die baby

Super asociaal trouwens om een kado af te kreken

Deel Deze Pagina