Ja weet je als het je smaak niet is dat kan. Vraag dan de bon dan kun je het ruilen. Maar gewoon verwachten dat je merkkleding krijgt daar viel mn mond echt van open
Ik zou het zelf nooit cadeau geven en liever ook niet cadeau krijgen. Sowieso vind ik kleding wel heel erg smaak gevoelig en dat koop ik liever zelf. Daarbij is de kwaliteit van wibra en zeeman niet zo geweldig en vind ik het vaak erg stug. Ik ken merken waar je de kleertjes 20 keer van kunt wassen en waarbij het er nog als nieuw uit ziet. Mocht iemand aankomen met wibra of zeeman kleding dan zou ik wel gewoon enthousiast reageren. Het is immers een cadeau en ik ga er vanuit dat iemand wel speciaal moeite heeft gedaan iets uit te zoeken. Maar echt blij zou ik er niet mee zijn. Mss leuk als pyjama of naar het kinderdagverblijf. Dan zou ik liever een boek geven of krijgen, die heb je ook voor kleine prijsjes, voor de mensen met weinig budget.
Vind t al fijn als mensen komen. Al zouden ze niks meenemen dan ben ik nog blij dat ze de moeite nemen om te komen. En t zou me nooit door mn gedachte schieten om Zeeman/Wibra kleding niet te accepteren/waarderen/ of er zelfs iets over zeggen. Vind dat zo vreemd. Als t stelletje nu echt heel leuk is wat boeit t dan dat t van de Zeeman of Wibra komt? Kan soms leuker zijn dan Noppies, Z8 of andere (absurd!) dure merken.
Ik zou het alleen doen als iemand er ook echt blij mee is, niet als degene alleen maar merk heeft. Ik zelf zou er niet zo blij mee zijn heel eerlijk gezegd.
ja vind dat wel kunnen hoor, al zal ik het zelf niet snel doen denk ik. hebben vorig jaar van collega van mn man een heel leuk vestje gehad voor ons meisje, vond het echt een mooi net vestje, en na een half jaar ofzo kwamen we er achter dat hij van de zeeman kwam, nooit gedacht!
Ik vind sommige dingen van de wibra wel leuk maar zou het nooit zelf kopen om aan iemand kado te geven..Sta er eigenlijk van te kijken hoeveel dames hier het gewoon normaal vinden. had ik eigenlijk niet verwacht.. ik dacht dat iedereen er wel zo over zou denken..
Ik vind de Wibra ook wat beter hoor, maar beiden ideaal voor bij mijn gastouder (boerderij) of bij mijn schoonouders, had ooit een keer een name it jurk aangetrokken en moest echt janken toen ik bij thuiskomst zag dat ie onder de mandarijnenvlekken zat.. dan maar in kleren van de Zeeman lekker knoeien en stoeien. Kocht ook veel bij Hans, maar dat is failliet, of bij tuunte of ter stal... Bij ons is de Hema zo beperkt, dan loopt half het dorp er mee.. wat ik ook doe is een effen t-shirt kopen en dan een applicatie erop strijken, bij meisjes maak ik er dan strikjes op.. weet je zeker dat ze het nog niet hebben..
Gezien alle "miskopen" die ik soms heb gekregen.... heb ik het niet eens over smaak, maar over kleding die onze kindjes nooit aan hebben gekund vanwege, jaargetijden, lichaamsbouw.... etc... (voorbeeld: winterjasje esprit geven maat 50 aan eind augustusbaby van 8,5 pond) geef ik sowieso liever een bon van prenatal ofzo... of vaak speelgoed... heb je dat gezeur over merken, smaakt etc niet...
Maar waarom is het " raar" om daar wat te kopen als kraam kado? Ik heb van de meeste mensen die hier op visite zijn geweest ( en dat waren er veel ) Het meeste van de zeeman en wibra gehad hoor. En mij maakt het niets uit was allang blij dat ze kwamen en wat mee namen! Zijn er ook bij geweest die niks mee brachten vond ik ook prima. Van mij hoeven ze geen dure merkjes te kopen want hij draagt het 1x en dan is ie dr uitgegroeid.
Ja hoor! Iemand doet wat moeite om het uit te zoeken, en het gaat nog altijd om de gedachte. Verder kan je niet in iemands portomonee kijken wat hij / zij kan uitgeven. Als je dan zegtr dat je er niet blij mee bent, wees dan ook zo eerlijk na de gever toe. zodat je het evt. nog kan ruilen. Heb een leuk jurkje gekregen van de wibra 9 euro? zoiets.. misschien al 100x gewassen en nog mooi.. heb ook een set van Feetje 70 euro.. 1x wassen en helemaal pillig. Leek als of het 100 jaar oud was.. dus het wilt ook niet alles zeggen als iets duur is dat het beter is..
Ja, hoor kan prima. Helemaal dat kleine babyspul erg leuk af en toe. Wat ik niet vind kunnen is: Van het weekend kreeg ik voor mijn dochter(3 jr) onderbroeken van het buurmeisje van opa en oma. Goed, het zal gewassen zijn, maar dat krijgt ze dus echt niet aan!
Vind het heel normaal om kleren te kopen bij de zeeman of de wibra. Je moet wel kijken naar de persoon voor wie je een kado koopt. Wat voor kleding vind diegene leuk voor zijn/haar kindje? Maar maakt toch niet uit waar je het koopt?? Per definitie een kledingstuk niet leuk vinden vanwege het merk vind ik een beetje triest Heb kleren van de zeeman/wibra gekregen en mijn dochter heel vaak aangetrokken maar heb bijv ook kleren gekregen van oa Feetje/Claesens waarvan ze sommige uiteindelijk nooit heeft aangehad (waren superleuke kleren, maar stonden haar op de een of andere manier niet).
Wat asociaal zeg, echt heel ondankbaar! Ik had het gepakt en was zo weggelopen! Dan toch niet?! Dat je iets niet leuk vindt, ok... Maar dat hoef je toch niet zo te zeggen. Ik heb eens een trui gekregen van de zus van vriend zijn oma (hebben jullie em ) vrouwtje van in de 80. Was een afschuwelijk ding (toevallig van de Zeeman ) maar ik vond het zo lief dat ze iets voor de kleine meid had gekocht. Liza heefft het nooit aan gehad, maar dat weet zij toch niet. Want...?
Waarom niet? Ze hebben daar ontzettend leuke dingen en dan kun je lekker veel geven! Ze groeien er toch heel snel weer uit! Ik zou hebtgewoon lekker doen!
Nou wij hebben het niet slecht en ik ben dus ook niet genoodzaakt bij wibra of zeeman te kopen en toch doe ik dat vaak wel. Meestal hebben ze daar leuke kleertjes. Heb er ook wat kleertjes van als kraamcadeau gehad en zijn ook super schattig. Tja en sowieso kan je niet in de portemonnee van een ander kijken dus was blij met alle cadeaus die ik kreeg.
of het nu merk is of niet ik denk dat je blij moet zijn met wat je krijgt en wibra en zeeman hebben vaak ook echt hele leuke spullentjes kocht het eerst nooit maar ben pas binnen geweest en heb toch wat leuke dingen kunnen scoren koop wat ik leuk vind of het nu merk is of niet mensen moeten ook maar blij zijn met wat ze krijgen een gegeven paard kunde niet in de bek kijken