Iemand bekend met Euphony?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amigo1985, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hallo meiden,

Zijn er hier klanten van Euphony? Zoja, hoe zijn de ervaringen ermee? Mijn man gaat zo als het nu uitziet consultant worden van dit bedrijf en wilt dan dat wij ook overstappen.. Ik vind het allemaal te mooi klinken, en ben dus benieuwd of er hier meiden zijn die er klant/consultant zijn? Hoor graag jullie ervaringen!

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    In Belgie is het een hele grote tent, een doorslaand succes en het waait nu over naar NL.

3. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ja klopt, ze willen nu NL 'veroveren', het klinkt allemaal heel goed, we zouden ongeveer 50 euro per maand besparen als we alles oversluiten naar Euphony.. Maar doordat het nog zo onbekend is ben ik wat terughoudend..

4. noukie89

noukie89 Niet meer actief

het is een piramide systeem ze zeggen van niet maar dat is dus wel zo.

Wij zouden naar zo'n bijeenkomst gaan en werden gewaarschuwd door een kennis die bekend is met hun.

ze hebben zo'n geweldig filmpje gemaakt dat je volgens hun wel miljonair kunt worden met hun systeem maar ja voor niets gaat de zon op hoor.

5. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Waarvoor werd je gewaarschuwd dan?

6. Jel

Jel Niet meer actief

Mijn vader en stiefmoeder zijn consultant. Vraag me daar niks over, want ik weet er niks over...

Maar door hun hebben wij dus nu ook Euphony en mijn schoonouders ook, en er kwam de eerste weken niet anders dan klachten van ons binnen. De telefoon lag er af en het lukte niet zo makkelijk met de boel aansluiten. En wij willen boven ook tv en we hebben nu 2 maand Euphony en het is boven met de tv nog niet voor elkaar. Hij geeft foutmeldingen aan en wil niet aangesloten worden, terwijl 2 tv's toch zou moeten lukken? :( We kregen er al haast spijt van dat we van KPN naar Euphony zijn overgestapt. Maar nu loopt het wel goed. Behalve dan dat die tv nog niet aangesloten is boven. Maar daar is al een klacht over ingediend.
    Ik weet eerlijk gezegd niet of ik dit zelf aan zou bevelen aan anderen ivm al dat gesodemieter.

7. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Misschien nog meer mensen die er ervaring mee hebben?

8. Que

Que Niet meer actief

Vresselijk!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zou echt iedereen adviseren om bij dat ... bedrijf geen abbo af te sluiten!

Heb het contract 4x schriftelijk moeten opzeggen waarvan 2x aangetekend. Uit eindelijk was het zo dat het beeindigd was (nu 2 jaar geleden) en krijg ik 2 maand geleden via mijn ex een rekening binnen.....

Ik gebeld... ja mevrouw was een storing in het systeem waardoor iedereen die allang beeindigd waren op actief gezet zijn....

Nee je bereik is pet.. service is 3x niks... en als je over je bundel heen gaat betaal je zo veel.

Wat een grrrrr bedrijf :D

Deel Deze Pagina