Heerlijk die dingen, heb er 1 gekocht. Wil er nog 1 hebben als er 1 al in gebruik is of als de hoes in de was ligt.
hoi popje Je kan ook lossen hoesen kopen hoor ! ik heb er ook 1 heerlijk ook voor jezelf als je hoofdpijn hebt ofzo . yvonne
Ik heb losse hoesen gekocht bij babyland maar die zit volgens mijn alleen in alkmaar . Maar als je even op het internet kijkt dan kan je ze misschien ook wel vinden . yvonne
O Alkmaar dat is niet zo heel ver hier vandaan. Ik woon in Hoorn... Zal even kijken, bedankt voor de tip
hoi popje Ik zou als ik jou was wel eerst even bellen straks hebben ze het niet meer . dan rij je er voor niks heen . yvonne
popje als jij even belt en evt reserveert dan wil ik ze wel meenemen voor je hoor 13 jan as jij ging toch ook heen ? hoor het wel van je stuur me maar even een pbtje als je wilt dat ik hem haal voor je
ik wil aan jullie wel asangeven dat ze niet zullen worden goedgekeurd door de kraamhulp als jullie ze willen gebruiken ipv kruiken. ik heb het gehad met de belly warmer die werd niet goed gekeurd door de kraam.
dan moet je het op eigen risico doen want als de kleine onderkoeld raakt moet het als nog naar het ziekenhuis en dat gaat van je uren kraamzorg af, hun redenatie is dat de andere dingen niet lang genoeg warm blijven en zeer warm zijn in het begin. het is maar w3at hun zeiden tegen mij bij het huisbezoek.
mmmmmmmm o oke vandaar dus... Tegen mij werd werd er gezegt dat het wel goed was. Dus vandaar dat ik het vraag aan jou. Nou ja dan maar toch aan de kruiken.
o, het wordt alleen maar erger die tegenstrijdigheden, je moet maar doen wat je zelf het beste lijkt. alleen je moet wel samen met je kraam door 1 deur kunnen maar als die zeggen dat het goed is... in de winkels zeggen ze dat alles mag maar helaas
Dat is zo, alles wat je koop of wilt kopen is goed. Zodat zij de spullen kunnen verkopen en weer wist maken zeg maar.