Hardloop kluppie

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

#1 MamavEsmee, 21 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jan 2011
    Ik ben vorig jaar bijna 20 kilo afgevallen en wil dit graag zo houden, nou gaat het met gezond eten prima en af en toe wat lekkers natuurlijk..;)

Maar ik wil ook graag wat meer conditie opbouwen.

Nou lijkt hardlopen me ontzettend leuk, volgens mij geeft het een ontzettende kick als je bijv je eerste halfuur hardlopend hebt gehaald!:D

Het is goed te combineren met mijn werk.. Kan het doen wanneer het mij uitkomt.. Ideaal lijkt me zo!

Ik heb al verschillende schema's gezien online.. starten met 20 minuten en dan om en om 2 minuten hardlopen en 2 minuten wandelen. Houd je dit zelf bij op een klokje of heb je hier speciale horloges voor?

Wat voor schoenen en kleding raden jullie me aan?

Heel wat vragen, hoop in iedergeval zo iets meer te weten te komen.

2. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
  3. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ik wilde je prrecies hetzelfde aanraden als hierboven!! Echt een goed programma!!

4. MamavEsmee

Oke thanx, ga ik dat eens bekijken.. Nog tips voor kleding?

5. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ik raad wel aan om goede hardloop schoenen te kopen, iig echt schoenen die bedoeld zijn hiervoor. Verder draag ik het liefst een hardloopbroek en shirtje..... moest er ff aan wennen omdat het zo strak zit, maar dan zit er ook niks in de weg tijdens het rennen! Hoeft niet al te veel te kosten hoor, heb alles van de Perry, in eiegn merk volgens mij, en dat was niet duur!

Wat trouwens handig is, is erop letten dat er op de broek een klein zakje met rits zit, op de kont, zodat hier je huissleutel in kan!! ;)

6. jessy100

jessy100 Actief lid

13 dec 2010
    181
    13
    18
    NULL
    NULL

Wil je met dit koude weer beginnen met lopen?

Maak niet de fout een te dikke laag aan te trekken.

Ik heb nu bijvoorbeeld aan:

lange taide liefst met een strakke boxer eronder.
    zweethemd met lange mouwen, en dan het hemd goed over je buik en billen trekken.
    daarover een lekker zittend shirt en een hardloop jasje of jasje van een trainingspak.

en dan moet het goed komen, wel een tip, voor het lopen goed plassen, met al die laagjes heb je het niet zomaar uit.

7. MamavEsmee

Ik kan de trainingen niet downloade?:(

Ben al online opzoek naar hardloopschoenen en kleding.. Morgen even naar de sportwinkel.

8. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik heb de hardloopschoenen speciaal aan laten meten. Ze kijken dan hoe je de druk met hardlopen is en kijken dan welke schoen geschikt voor je is.

Begin echt rustig met opbouwen en luister naar je lichaam. Desnoods wat langer begin schema aanhouden.

Vergeet ook niet een goede sport-bh.

Sleutel hang ik meestal met keykord onder shirt.

9. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Oja...ik ren o.a ook met Evy :D

10. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Kijk de buurvrouw lief aan en vraag of ze meegaat met zijn tweeën loop je makkelijker. Vooral als we klagen over de mannen:D

11. danip

danip Niet meer actief

Ik wilde inderdaad zelf ook gaan lopen met Evy, maar via die websites kan ik het niet downloaden. Heel vaag, maar het lijkt wel of het nergens meer kan :( Iemand een tip waar de lessen nog wel op staan?

12. MamavEsmee

13. danip

danip Niet meer actief

Ah super bedankt! Kon het echt nergens vinden, kwam steeds weer op dezelfde site terecht. Maar ik ben al aan het downloaden nu. Ga morgen meteen beginnen, heb nog goede hardloopschoenen en een vreselijke rolladespandex haha. Nou nog even en ik ben modellig i.p.v. mollig :p

14. MamavEsmee

Danip.. LoL..:D Succes!

15. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    hihi ik heb ook even met evy gelopen (na 4 keer kwam ik er achter dan hardlopen echt niets voor mij is ;))

maar dat programma is echt humor

"u kunt fier zijn op uzelf" :D

16. MamavEsmee

Buurvrouw is 60+ , ruim 100 kilo en heeft pas een nieuwe knie..:D

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    he geweldig die evy link!
    Ik denk dat ik het ook ga proberen
    (ben met fysiofitness bezig ivm hernia operatie.. dus even overleggen of ik groenlicht krijg)
    Vroeger ook gelopen (maar niet heel hard:p)
    't is zo heerlijk om je hoofd leeg te lopen

18. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Trainen met Evy is top! Hier ook een fan. Heb alle 27 lessen voor de 5km inmiddels gevolgd. Gaat super goed! Zoek nu alleen een nieuwe uitdaging en start vanaf zondag 30 jan. een 10 weekse training voor de Ijsselloop in Deventer.
    Spannend!

19. MamavEsmee

Dolfijn.. knap zeg! Succes!!

20. MamavEsmee

Nou, ik heb Mizuno hardloop schoenen besteld online..Vanmorgen gepast in de winkel maar online met 60% korting.:D

Ook een goede broek gehaald, mocht ik het echt leuk vinden dan koop ik een mooi setje ( broek, shirt en jasje;))

Deel Deze Pagina