zeepjes zeepketting

Discussie in 'De lounge' gestart door dobbel, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Wie koopt ze wel eens,

ik zoek het allergoedkoopste adres voor van die zeepjes, ik heb der maar 3 nodig, voor een ketting voor mijn moeder, in combie met gehaakt en kralen.

aangezien ik een heel klein budget heb (WSNP) zoek ik echt een goedkoop maar wel betrouwbaar adres en met een gat er in, dat kan ik niet nl.

wie heeft DE tip voor me.

2. danip

danip Niet meer actief

Gewone zeep smelten in een pannetje en dan in een vormpje gieten. Je kunt het dan op laten drogen met een sateprikker of zo er in voor het gat. Als vorm kun je een boterbakje gebruiken en dan plakjes snijden of bijv. een flexibele ijsblokjesvorm :)

3. dkh

dkh Actief lid

18 nov 2010
    479
    0
    16
    Action heeft de zeep kettingkjes kant en klaar voor ongeveer 1 euro.
    Je kan ze dan uit los knipen en naar jouwn wens maken.
    Ben je veel goedkoper uit dan het tebestellen

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

idd spotgoedkoop

5. Yameerah

Yameerah Actief lid

30 jul 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind ze ook heel leuk bij Action.
    Leuke kleurtjes ook!

6. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer heb je ze nodig? Kan wel een paar voor je gieten;) ik heb meerdere mallen dus verschillende vormen.

7. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    nou mijn mams is 29 augusutus jarig, en dan wil ik het geven, het liefst 1 vierkant(rechthoekige) en 2 harten. maar 3 harten is ook goed bv, heb er 3 nodig in iedergeval.

action is leuk maar ik lig plat met een hernia, ik moet straks naar de neurochirurg, had mijn man al op pad gestuurd maar die kan dus niets vinden op zijn manier.

groetjes en bedankt voor het meedenken alvast,

normaal zou dat zelf gieten zelf te proberen zijn, maar door de morfine moet ik me erg rustig houden, anders hang ik boven de pot, kan der heel slecht tegen, en kan me absoluut niet te druk maken, zo vervelend.

wat kost het me bij jou Tjilpje voor 3 stuks inclusief verzenden.

Deel Deze Pagina