Ik heb via marktplaats een thermobad van de bebe jou gekocht, inclusief 2 zeeppompjes. Zag er nog prima uit allemaal maar toen ik de pompjes ging uitspoelen bleken deze nooit helemaal geleegd De flacons heb ik goed schoon gekregen maar 1 van de pompjes zat verstopt en werkte niet meer. Beide dus maar weggegooid want het moet wel schoon zijn. Nu verkopen ze de pompjes ook los alleen... ik heb nog de schattige zwitsalpompjes en een cremekleurig bad. Alle pompjes die je nu koopt zijn wit.. Mijn vraag is eigenlijk: past het pompje van de nieuwe ook op de oude flacons? Voordat ik nieuwe ga kopen en ze niet passen, ze moeten nl besteld worden. Bedankt alvast!
nee het zijn speciale maar tegenwoordig kun je deze niet meer kopen. Anders was er geen probleem. Zijn nu dus witte of witte met een leuke opdruk. Ik wil alleen weten of de pompjes van de huidige flacons ook op de oude flacons passen. Vind de zwitsal pompjes nl leuker en passen beter bij de kleur van het bad. En tja.. nooit gedacht dat ik me om dat soort details druk zou maken
Ja ik kijk nu ook op mp voor een bebejou bad met die zwitsalflacons. Ik weet niet waarom maar ik wil perse die bebrjou met die flacons erin terwijl ik bij m'n andere kids gewoon een simpel badje had. Zullen wel de hormonen zijn haha.
Sorry, ik weet niet of de pompjes op de zwitsal-flesjes passen... maar wel een vraag: ik heb ook zo'n badje met nog 2 pompjes, maar gebruik je die echt dan? Welke 2 dingen doe je daar in? Gebruik je shampoo wel meteen bij een baby, of heb je aan (zeepvrije) wasgel eigenlijk al genoeg?
Wij hadden zo´n badje met 2 zwitsal flesjes. Toen mijn oudste echt in bad ging spelen zijn die flesjes op een gegeven moment gesneuveld. En eerlijk gezegd heb ik ze nooit gebruikt. Zodra ze gaan grijpen en pakken en trekken dan is het mooi speelgoed! Maar om ze daar nou speciaal voor te kopen Begrijp me niet verkeerd, ik snap je helemaal! Het staat leuk en je badje is mooi af. Maar echt praktisch vind ik het zelf niet
Bedankt voor jullie ervaringen! Nu besloten ze niet opnieuw te kopen, zonde als ze niet gebruikt worden en je gebruikt het badje toch maar korte tijd.
Ik heb ze ook nooit gebruikt eigenlijk. M'n dochtertje speelde er altijd mee. That's it! Thermometer heb ik ook nooit gebruikt. Ik voelde altijd met m'n handen of elleboog of het water een lekker temperatuurtje had
Oh als ik dit had geweten, had ik mijn zwitsalpompjes niet weggegooid. Ik heb geen idee of ze passen. Kan je anders niet kijken of je een ander slangetje kan gebruiken van een ander pompflesje?