Diaper champ - medium of large?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door suethatsme, 9 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suethatsme

suethatsme Actief lid

25 aug 2014
    414
    339
    63
    Vrouw
    Ik ga de diaper champ kopen. Op de 9 maanden beurs zei de verkoopster dat de large alleen voor kinderdagverblijven is en niet voor prive, daar zou hij te groot voor zijn.
    Maar op dit forum zie ik super vaak voorbij komen dat moeders met een medium spijt hebben dat ze niet de large hebben gekocht.

Mijn vraag: wie heeft de large? Is dat handig als je maar 1 kind hebt of is hij te groot? we willen in de toekomst wel meer kinderen maar dat duurt nog wel een paar jaar.

Tnx!

2. Sugartje

Sugartje Niet meer actief

Hoevaak wil je hem legen?
    Ik zou het iedere dag doen omdat ik het anders vies vind

3. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Wat een onzin! Wij hebben zowel de medium als de large en de large vind ik toch fijner. De medium gebruiken we nu vior de oudste omdat hij niet zoveel luiers meer gebruikt op een dag, maar tot minimaal een jaar hebben we altijd de large gebruikt. Scheelt een hoop leegmaken.

Houd je er trouwens wel rekening mee dat ze die dingen verkopen als lucht (en dus geur) dicht en dit écht niet het geval is? Bij de oudste hebben we in het begin de luiers er zo ingegooid en binnen een maand of 4 kwam er toch een walm uit dat ding! Sindsdien alleen luiers in een zakje erin gedaan, maar het heeft wat moeite gekost om die geur er weer uit te krijgen zeg.

4. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Wij hebben de regular voor onze dochter dus nog een stapje kleiner dan de medium. Leeg hem ongeveer 1 keer in de 1,5 week. Ja als je hem open doet komt er een smerig luchtje af maar zolang hij dicht zit ruik ik toch echt niets hoor....Als je echt niets wilt ruiken dan moet je alles in een zakje in de kliko buiten doen... Maar geen spijt dus van de grote, we zullen zien of we misschien 1tje groter gaan als ons 2e meisje er is.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik koop gewoon van die geurzakjes bij action of wibra en gooi ze in de vuilnisbak die sowieso iedere dag weg gaat. Snap de meerwaarde van zo'n bak niet.

6. mc87

mc87 Actief lid

11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    Wij hebben een medium, op marktplaats gevonden. Ik heb voor dat model gekozen omdat je de luier er makkelijk in kan gooien want hij heeft precies de juiste hoogte. Hij staat ook gewoon op de baby kamer en werkt super! We gooien er echt de vieze luier zonder zakje in en de billen doekjes. Je ruikt bijna niets. Als hij te vol raakt of gaat stinken, meestal na een week, dan moet er een nieuwe , gewone vuilniszak in.En geen gedoe met parfum zakjes, waar ik overigens allergisch op reageer...(goed voor ionderweg in de luiertas)
    Ik zou echt de medium nemen!

7. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    In sommige gemeentes moetje betalen voor het legen van de grijze container zoals bij ons.en luiers brengen wij gratis weg.dan hoeft de container niet zovaak aan de weg. Wij hebben de midium en kan prima 1 keer per week geleegt 2 kids in de luiers en 1 alleen snachts

8. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Ik zou medium doen, hebben wij ook. Maar dan leeg je hem wat vaker zodat hij niet gaat stinken ;)

9. suethatsme

suethatsme Actief lid

25 aug 2014
    414
    339
    63
    Vrouw
    Bedankt allemaal!

Deel Deze Pagina