Ik wordt moe van m'n eigen familie op facebook

Discussie in 'De lounge' gestart door sara1988, 7 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Ik wordt gek van m'n eigen familie op facebook!:x
    M'n ouders zijn gescheiden, ik heb al meer dan 10 jaar geen contact met m'n vader, m'n broer en zus wel.
    Nu is het op moment zo dat m'n zus en m'n vader dikke mik zijn(is al vaker anders geweest)
    De vriendin van m'n vader wordt zelfs al oma genoemd door haar kinderen Al ben ik het daar niet zo mee eens maargoed en m'n zus noemt ze leasemoeder ??
    Nu is het telkens zo dat als m'n zus een foto plaatst of een bericht op facebook zet dat m'n vader en z'n vriendin echt overal op reageren bij haar... (Bij m'n broer&schoonzus reageren ze overigens amper op facebook)
    Het is nu zelfs al zo erg dat ik niet meer reageer bij m'n zus op iets omdat ik anders elke keer meldingen krijg dat m'n vader ook gereageerd heeft.
    Ik wordt hier echt zoo moe van dat ik zelfs m'n zus wil verwijderen van facebook..
    Met haar hierover beginnen is geen optie, is al te vaak geprobeerd en ze komt altijd voor m'n vader op en kan zich niet in mij verplaatsen (en in m'n moeder)

Ik weet niet wat ik hiermee wil bereiken, maar wou het ff kwijt

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Als je je vader blokkeert krijg je geen meldingen meer en kun je door hem geplaatste berichten niet meer zien en andersom net zo.

3. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Dit inderdaad. Dan ziet alleen je zus dat jullie beide hebben gereageerd maar zowel jij als je vader (en zijn vriendin als je die ook blokkeert) zien dan niet meer elkaars berichten. Krijg je ook geen melding van.

4. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Dat is een goeie tip van jullie, ga meteen even kijken.. En kan hij dan wel zien of ik reageer en wat ik reageer?

5. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ik wilde hetzelfde advies geven, het is dan net of ze niet bestaan je ziet beide niets meer van elkaar..

6. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Nee hij kan niet zien of je reageert en wat je schrijft. Helemaal niks meer kan je van elkaar zien. Zelfs geen prive berichten sturen. Dat kan alleen weer als je de blokkering op heft.

7. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Dat blokkeren is voor dit soort dingen echt ideaal idd. Ik heb ook iemand geblokkeerd waarvan ik echt geen reacties hoef te lezen, maar waarvan ik ook niet wil dat zij mijn reacties kan lezen of foto's ofzo kan zien..

Deel Deze Pagina