ik ben druk bezig met temperaturen. mijn temp. was telkens 36.7. na 14e dag was het 36.6, en de 15e dag 36,8, en daarna alsmaar 37.0. vanmorgen was het zelfs 37.1. als het goed is is het maandag mijn nod dag. Maar waar het even om gaat..ik ben sinds gister zoooo moe telkens. heb elke keer van die rare steekjes in mn onderbuik. eergister had ik zo'n raar gevoel in mn buik dat ik niet meer recht op kon lopen, want zodra ik dat deed kreeg ik een heel raar gevoel in mn buik..we zijn toen zelfs nog maar even naar de huisartsenpost gereden, maar een poosje later was alles weer weg. maar vooruit..ik heb nu elke keer die steekjes, en op één of andere manier lijkt het wel of ik spierpijn bij mn lies en heupen heb ofzo. Verder heb ik soms net het gevoel dat ik ongi ga worden. Ik heb dit nog nooit gehad zo op deze manier voordat ik ongi werd. komt iemand dit bekent voor?? gister heb ik even snel test gedaan, ik hield het niet meer maarja die was negatief, maar misschien ook omdat het een beetje te vroeg was voor een test.ik ben zo bang dat ik mezelf valse hoop ga geven..maar het voelt zo vreemd voor me, en mn vriend (ondertussen mn man maar dat vind ik zo oud klinken) en ik willen het zo ontzettend graag. ik ben benieuwd hoe jullie hier tegen aan kijken. ik hoor het graag. groetjess an
ik heb het idee dat ik vanalles in mn hoofd ga halen nu...erg is dat zeg. maar ik vind die steekjes zo raar..net of er af en toe een warme naald 1 sec door je onderbuik gaat.. nog nooit eerder gehad
Het kan natuurlijk alle kanten op. Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Weet echter uit ervaring dat je lichaam rare dingen kan doen als je iets graag wilt... Succes!
Ik voel precies 't zelfde... Ik had donderdag een positieve ovulatietest en zaterdag ging mijn temp omhoog vanaf dezelfde dag heb ik erg pijnlijke borsten. Links in mijn onderbuik voel ik steeds kleine steekjes en een trekkend gevoel in de omgeving van mijn baarmoeder. Soms ook wat tintelend gevoel wat uitstraalt naar m'n liezen. Nou heb ik dit wel eerder meegemaakt en werd ik gewoon weer ongesteld op m'n NOD dag of zelfs eerder. Nu hebben we zoveel geklust rondom de positieve ovutest, dat het toch wel eens een keer raak kan zijn. Is het gebruikelijk al zo snel last te krijgen van div. kwaaltjes? Of ga ik gewoon weer ongesteld worden? Ik ben bang om mezelf vanalles in m'n hoofd te halen. Maar ben ook bang om dingen te doen die schade kunnen aanrichten zoals, zwaar trainen in de sportschool of zware dingen tillen (matrassen omdraaien, zware boodschappentassen etc.) Het kost me veel moeite om het los te laten. Ik weet liever dat ik niet zwanger ben, dan in deze onzekerheid te zitten. Ik vraag me ook erg af vanaf wanneer dingen schade kunnen hebben, zoals hardlopen/paardrijden. Kan dit bijvoorbeeld het innestelen tegenwerken? Maar jij (An 12) zit al op dag 14 en hebt nog steeds een temp. verhoging, dat klinkt i.i.g. positief. Heb je je test 's ochtends gedaan? Omdat je urine dan nog 't meest geconcentreerd is... Als je later op de dag getest hebt, kan het zijn dat je urine te verdund was en daardoor onterecht een negatieve uitslag gaf. Succes in ieder geval ! Ik zal voor je duimen...
Oh ik herken het zo! Ik had op m'n innestelingsdag steekjes in m'n liezen, heel raar. En nu als ik me uitrek lijkt het of ik buikspierpijn heb. Over 4 dagen mag ik testen. Aan de ene kant denk ik aan de positieve test, maar andere kant wil ik het heel graag en speelt m'n lichaam een spelletje met me omdat je nu misschien juist let op alles wat je voelt. En dan toch denk ik weer..... Dit had ik eerder nooit zo hahahaha...... Frustrereeeeeeend
nou ik heb vanmorgen weer een test gedaan...kon het niet laten. maar helaas was deze negatief. dus eigenlijk ga ik er nu wel vanuit dat ik straks gewoon ongi word. butterfly78..dingen niet meer doen omdat je denk dat je misschien wel zwanger kan zijn dat heb ik ook..we zouden vrijdag gaan zwemmen, maar ik zat al te kijken hoe dat zat met de saune, turkstoombad..bepaalde dingen eet ik al niet meer omdat het slecht zou zijn. maarja..toch heb ik me nog nooit zo gevoeld als ik me nu voel..vind ik toch vreemd..maar ik wil niet er niet op vastbinden..ik zie het wel:s
Zijn het testjes speciaal die je vroeg kan testen? Anders pas echt morgen testen hoor, of zelfs de dag daarna! Mijn temp. Is nu 37.7 zo bizar! Ik moet donderdag ongesteld worden, dus weet ook niet wat ik ervan moet denken.... Spannend hoor! Laat je het weten als je morgen meer weet?
mijn temp was vanmorgen 37.2 dus weer iets hoger..ja een vroege test. ik wacht nu echt tot dindsdag of woensdag, ben ik dan nog niet ongi dan test ik wel weer denk ik vind het ook super spannend.. laat jij het ook weten marik??
Erg hè, ik vind het super dat het morgen weer maandag is, normaal vind ik hèt verschrikkelijk, maar nu kom ik steeds dichter bij m'n testen dag! Ik ga nu niet meer vroeg testen. Heb ik vorige maand ook gedaan. M'n onderbuik is aan het zeuren en ik zoek overal naar temperatuurcurve voorbeeldjes. Vind 37.7 wel hoog zo 4 dagen voor nod. Maar misschien is het wel normaal hahaha Ik laat het weten! Spannend!!! Laten we duimen voor positief!
Ik gebruik zelf de testen van Zwanger & kids, deze kun je al 6 dagen voor NOD gebruiken en schijnen erg betrouwbaar te zijn. Een voordeel, via internet besteld, goedkoop en snel in huis. Ook de Sensitest of Kruidvat 2 voor 5,- schijnen al vroeg pos. te kunnen testen. Succes meiden!
ik heb die van clairblue 2 voor 15, veel he vanmorgen had ik in eens 37,0...volgens mij is dat geen goed teken
wat voor pijn stillers nemen jullie eigenlijk in als je toch wel ongi word?? ik durft dat nooit wat in te nemen..je hoort het toch wel vaker dat mensen soms gewoon een keer een beetje ongi worden. ik heb de vorige keer niks in genomen, maar ik heb er altijd zo erg last van pfff was echt niet prettig op mn werk.
leef met jullie mee,, Heb ook sinds vorige week allerlei vage klachten,, veel wat jullie ook voelen, plus pijnlijke borsten, donkere tepels, misselijk en hoofdpijn.. Ga vrijdag testen denk ik mijn nod is zaterdag.. maar als ik zwanger ben wil het dan graag mijn ouders vertellen tijdens sinterklaas viering.. sterkte allemaal met wachten.. kim
Haha erg hè Kim.... Het wordt met de dag erger... Zal ik dan toch nu al testen... Neeeeeeee nog 3 dagen wachten.. *zucht*. @an... Ik gebruik geen pijnstillers. Heb nooit last van ongesteldheid
nou ik hoef waarschijnlijk geen test meer te halen, gister had ik 37,0 en vanmorgen 36,8..dus ik denk dat ik vandaag ongi ga worden marik en kim..succes ik ben benieuwd
ans12, wat jammer, ik kan je teleurstelling voelen. Hoelang ben je al bezig? IK ben in mijn 5de ronde, als dit hem niet wordt ga ik ook maar temperaturen, volgens mij zit je dan iets minder lang in de stres..zal even opzoeken hoe dat in zijn werk gaat.. marik jij hebt over drie dagen je nod? spannend ik over 5 dagen.. Heb je nog andere symptomen dan steekjes in je liezen,buikspierpijn? mijn lijst met symptomen blijft groeien, nu vochtige tepels (maar liefst 2 duppels)ahhhh maar mezelf gek...