Mijn dame begint zo langzamerhand uit haar maxi cosi te groeien dus ik ben aan het kijken naar een nieuwe autostoel... Welke hebben jullie en wat is de ervaring ermee? Ik twijfel tussen de volgende: - KIDDY Infinity Pro is goed getest en een stuk goedkoper dan de meesten, maar die gebruikt geen riempjes maar een soort 'blok' voor het kind. Verder zit ik te twijfelen tussen een maxi cosi en een Römer. Alvast bedankt voor de reacties!
Wij hebben de kiddy infinity, zou wel even kijken of je kindje er lekker in zit en of het zitje goed in de auto past (als erg voorgevormde stoelen hebt, kun je hem niet altijd goed recht zetten). Ons dochtertje zit er heerlijk in. Juist door dat blok komt hij beter uit de test. Bij een aanrijding wordt de klap verdeelt over het bovenlijf. Zit je kind in riempjes, dan vangen de riempjes om het bovenlijf de klap op, maar daardoor komt er veel meer belasting op de nek te staan.
Wij hebben ook de Kiddy Infinity pro. Qua kosten maakt het niet zoveel uit Romer en Maxi cosi hebben vaak aanbiedingen. Wij zijn puur gegaan voor de veiligste stoel. Zoals Jo79 al zegt vangt het blok het kind op i.p.v. de gordels. Hierdoor is de kracht op het nekje veel minder groot. Onze dochter zit er graag in en vermaakt zich er prima in. Makkelijk in en uit de auto te halen. Kind zet je heel makkelijk vast. Let alleen op als je zonder kind weggaat dat je hem of uit de auto haalt of vastzet!
Hier de Romer king plus... Geweldige stoel en past goed bij onze kleine meid...ook ideaal als je korte gordels hebt... Wij hebben verschillende stoelen gepast en deze was voor ons het beste.. Ook nog goed getest...vooral zijaanrijding suc6 met je keuze maken
Is de priori alleen maar via internet te bestellen of kan je m ook in een winkel kopen? Heb m vlgs mij bij de Prenatal niet gezien...