iemand die me kan helpen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by NookY, May 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NookY

NookY Fanatiek lid

May 12, 2010
    2,263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    ik ben met de pil gestopt op 13 mei.
    nu ben ik maar 5dagen ongesteld geweest zonder dat ik de pil slikt...ik slik wel sinds 3dagen zwanger worden vitamines bij de etos vandaan kan het zijn dat het zijn werk al doet?het brengt namelijk je cyclus opgang en zorgt er voor dat je een regelmatige cycus krijgt....hopelijk heb ik snel een zwangerschap test die positief is:Dmaar kan der iemand andwoord op me vraag geven?

En ik en me vriend gaan der echt helemaal voor:p
    en wel echt super vet dat ik nu dus al klaar ben met ongesteld zijn had verwacht dat het lang zou duren voor dat ik niet meer ongesteld zou zijn....dus nu af wachten tot de dag dat het gelukt iks:D

2. fafa

fafa Niet meer actief

ehhh, wat is je vraag precies?

of de zwanger-worden pillen van de etos je menstruatie verkorten? Dat lijkt me niet.

Overigens is 5 dagen niet een hele korte menstruatie.
    Had je tijdens je pilgebruik langere ontrekkingsbloedingen dan?

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,555
    528
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Aangezien je pas op 13 mei bent gestopt met de pil is dit je onttrekkingsbloeding en niet al een normale cyclusbloeding. Normaal heb je na je laatste pil ook een pilloze week van 7 dagen.

4. zafira

zafira Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,962
    127
    63
    zuid holland
    Snap hem ook niet helemaal??

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Nee ik ook niet, ik kan de vraag er niet duidelijk uithalen????

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Volgens mij denkt ze dat dit haar eerste echte menstruatie na pilstop is dankzij die Etos pillen.

Maar dit is dus NIET zo. Dit is nog de onttrekkingsbloeding die bij de pil hoort. Dus de bloeding die je altijd krijgt in de stopweek van de pil.

En ze denkt dat je na pilstop heel lang ongesteld hoort te zijn. Tenminste dat maak ik uit haar verhaal op.

Voor TS:
    Na pilstop krijg je eerst nog je ontrekkingsbloeding die je altijd krijgt in de stopweek van de pil.

Daarna is het afwachten hoe lang je eerste cyclus duurt. Dus het is afwachten wanneer je voor het eerst ECHT ongesteld wordt na pilstop. Dit kan al na een paar weekjes na je onttrekkingsbloeding zijn, maar dit kan ook erg lang duren (soms wel maanden helaas).

Het kan ook zijn dat je na die onttrekkingsbloeding geen echte menstruatie meer krijgt, maar direct zwanger bent.

7. NookY

NookY Fanatiek lid

May 12, 2010
    2,263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    dat denk ik niet maar vroeg me af of die zwanger worden pillen er voor gezorgd hadden dat ik 5dagen bloeden...ik weet ook wel dat het nog niet een echte ongesteldheid is maar toen ik de pil slikte was ik 7dagen aan het bloeden....dus vond het een beetje raar dat het nu opeens 5dagen was....Maar las ergens op internet dat je soms na dat je gestopt ben met de pil dat je heel lang ongesteld kon blijven....

Share This Page