Hallo, Ik zit met een probleempje, ik ben nu zo'n 6 maanden gestopt met de pil waarvan 4 regelmatig mijn nod kwam. Vorige maand duurde het een week langer dan normaal en nu zit ik op bijna 3 weken overtijd. Ik heb 2e kerstdag een clearblue test gedaan zo'n digitale, die had ik nog liggen. die gaf als resultaat negatief. Verder heb ik pds een chronische ziekte maar dat staat los van mijn nod, gespannen pijnlijke borsten een beetje, en pijnlijke steken onderin mijn buik. heb er zelfs een opgeblazen gevoel van. zelf denk ik omdat mijn nod maar niet komt dat doordoor die klachten komen omdat de test immers negatief was. en heb niet te vroeg getest lijkt me. zit er over te denken om morgen de huisarts te bellen en me te laten door te verwijzen naar de gynacoloog?? ik ben 22 jaar en wil wel graag kinderen maar dat het nu al zo lang duurt en dat ik me de afgelopen 2 dagen zo voel baart me een beetje zorgen.. iemand een soortgelijke ervaring met tips of iets? alvast een gelukkig nieuwjaar toegewenst allemaal! groetjes mariska
Je bent pas 6 maanden gestopt met de pil. Je cyclus kan na het stoppen van slag zijn. Ik ben de eerste 2 maanden op een cyclus van 28 uit gekomen. Daarna 32 dagen. 32 dagen duurt mijn cyclus. Een half jaar is niet zo lang. Natuurlijk voelt het lang Er is een topic hier met meiden die al langer dan 100 dagen niet ongesteld zijn geworden. Je kan de huisarts bellen maar verwacht niet gelijk een doorverwijzing. Gemiddeld staat er ca een jaar voor
Als je niet weet wanneer je eisprong is geweest weet je ook niet of je te vroeg hebt getest. 6 maanden bezig is nog niet lang. Een huisarts verwijst je eigenlijk pas door als je een jaar bezig bent. Het enige wat je kan doen is afwachten en zo af en toe een testje doen. Het is niet ongewoon dat een cyclus ineens een stuk langer is.
Balen meid, wat de dames al zeggen, 6 maanden is niet lang en ontpellen duurt soms wel eventjes Wil je echt serieus weten hoe het zit met je vruchtbaarheid etc Zou je je kunnen verdiepen in tempen en ovulatie testen Dat spoort je eisprong op. Dan weet je ook dat gemiddeld 14 dagen later je nod is
Ja, waar ik mee zit is dat ik er zo beroerd van ben, erge steken onderin mijn buik, buikpijn en erg gevoelige borsten. niet lekker zijn.. dat had ik normaal niet, en ook niet dat het normaal zo lang duurt.. weet het ook allemaal niet meer..
Zou nog een test doen. Negatief is echt niet zwanger. Symptomen zeggen trouwens totaal niks. Waarschijnlijk hoop je dat men gezien je klachten zal gaan zeggen dat je wel zwanger moet zijn, maar helaas zeggen symptomen niks. De meeste vrouwen hebben juist helemaal geen symptomen in de ronde dat ze zwanger zijn. Wellicht dat je een cyclus overslaat. Dat kan zelfs bij een zeer regelmatige cyclus soms zomaar zonder reden gebeuren. Denk je ondanks negatieve testen toch zwanger te zijn, vraag dan je huisarts om een bloedtest of laat een echo maken.
ga vooral wel naar de ha als dat goed voelt. Ga er niet gelijk vanuit dat je door verwezen wordt, maar zomaar 3 weken over tijd zijn en veel pijn, toch even bespreken. Bij iemand die niet zwanger zou willen worden en dezelfde klachten zou hebben zou de ha ook de juiste persoon zijn om naar toe te gaan.
6 maanden is helemaal niet lang, vooral niet in combinatie van ontpillen. Die pijntjes kunnen van alles zijn. Maar even langs de huisarts kan nooit kwaad. Maar verwacht geen doorverwijzing.
Ik ben net bij de huisarts geweest en mijn eierstok blijkt aan 1 kant geïrriteerd/ontstoken te zijn en dat is de reden, van dat mijn nod niet komt en de pijn. voor nu moest ik rust houden en pijnstillers innemen.