Ik ben 8 W en 5 dagen zwanger afgelopen donderdag heb ik kijkoperatie buik gehad ik natuurlijk helemaal in de stress vanwege zwangerschsp enzo na operatie 2 echo's gehad ik zelfs vooruit gezet en helemaal gerust gesteld eindelijk beetje rust Zouden ze vanochtend bellen hoe nu verder ben gisteren thuis gekomen. Bellen ze op om te zeggen dat ik om 11 uur terug moet zijn en dan weer word opgenomen en vandaag weer geopereerd ga worden. Ik weet echt niet of ik die stress weer aankan ik ben zo bang dat het niet goed gaat met mijn kindje en dat ik miskraam krijg door dit Hun zeggen dat het erg veilig is ze gebruiken aangepaste narcose en dat het een percentage maar iets verhoogt van een miskraam. Nu ben ik helemaal gestrest nou lekker dan ik ga duidelijk vragen of het echt veilig is en of ze geen andere veilige oplossing hebben voor tijdelijk totdat het kindje misschien iets sterker is
Meis, wat schrikken!! Wat rot voor je!! Waarom moet je weer onder het mes dan? Ik kan natuurlijk niets met zekerheid zeggen, maar als jouw kindje de eerste operatie zo kranig doorstaan heeft, zal dit ook moeten lukken! Dit kindje wil bij jullie zijn en zal daarvoor knokken, hou dat voor ogen! Héél veel succes!
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wil je heel veel sicces wensen vandaag. Probeer voor ogen te houden dat alles goed komt.. Hoe moeilijk ook. Heel veel succes vandaag!
Oh meis wat naar Ik weet wel dat ze heel kundig zijn en echt niet zomaar opereren als dit niet kan. Ik zal er dus op vertrouwen dat het goed komt. Je kindje is zo sterk heeft al 1 operatie doorstaan. Dit gaat vast helemaal goed komen. Mag ik vragen waarom je geopereerd moet worden ? Zal vast noodzakelijk zijn anders wachten ze wel tot na je zwangerschap. Heel veel sterkte vandaag !!
Hoi Whitepearl, Zo heftig hoor, voor de kleine maar ook voor jou. Want je bent net pas geopereerd en nog herstellende. Maar als het het beste is voor je gezondheid en dus ook voor die van je kleine moet het maar hoe zwaar en naar het ook is. Goed gezond eten en goed uitrusten en naar je lichaam luisteren straks tijdens je herstel. En idd lekker kritsich blijven en vragen blijven stellen. Is jouw lichaam en kindje. Leef echt erg met je mee weet nog hoe gespannen ik was en ik hoefde maar 1 x. Als je niet zo ver zat was ik je even op komen zoeken. Heeeeel dikke virtuele knuffel voor jou
Vervelend dat je zo in de stress zit, maar je krijgt echt geen miskraam van stress. Goed is het natuurlijk niet maar een miskraam krijg je er niet van. Zolang ze weten dat je zwanger bent zullen ze daar zeker over nadenken of het veilig genoeg is. En geef anders bij de artsen aan dat je je zorgen maakt, misschien kunnen ze je meer informatie geven zodat ze je wat gerust kunnen stellen. Succes en sterkte
Bedankt voor alle lieve reacties ik heb de arts nog niet gesproken duurt altijd even. Maar ik ben erg blij met jullie lieve worden doet me goed. Andere arts heeft ook gelijk gezegd dat ik nu wel ook afspraken miet gaan maken voor zwangerschap ze vroeg waar ik dat deed uitgelegd dat ik hiervoor bij gyn liep vanwege eerder zwangerschap moeten afbreken met 24 weken en veelvuldig bloedverlies vorige zwangerschap Maar toen liep ik in ander ziekenhuis Maar ze hebben gezegd dat ik hier welkom ben wel fijn want in dat andere ziekenhuis is ons meisje ook overleden en ik ben bevallen van mijn kindje op diezelfde afdeling was niet zo fijn dus wil ik deze keer ook niet Ik mag waarschijnlijk volgende week een groeiecho Quote Ik denk ook niet dat ik een miskraam krijg door stress maar door wat ze allemaal doen de operaties enzo