mijn onderbuik is wel hard dan weer niet. maar mijn vraag is heb zelf een kat en een hond thuis, mijn kat is niet meer weg te slaan bij me ze volgt me alleen maar en ze houd me ook alleen maar in de gaten. en me hond loopt nu ook elke keer achter me aan ligt met slapen altijd bij me rug. maar het gekke is ik heb een test gedaan en die gaf negatief aan. maar eet wel meer dan normaal ,veel slaap maar meer symptomen heb ik niet. wie o wie komt dit bekend voor o weet me iets meer te vertellen er over.
Wanneer is je nod? Als je voor de nod getest hebt is de kans groot op een zwangerschap zonder positieve test en moet je na je nod nog eens testen. Dieren zijn ook gewoon gevoelig voor je gesteldheid in het algemeen, als jij stresst zullen ze je ook willen geruststellen. Voor de rest zijn wij helaas geen zwangerschapstest...
Symptomen die je noemt zouden dan van het hormoon HcG moeten zijn,maar dit zit volgens de test niet in je lichaam dus dat kan niet. Hoe ver ben je in de cyclus? En ben je bezig met zwanger worden?
Tenzij hier helderzienden op het forum zijn krijg je van ons niet een betrouwbaarder antwoordt dan van je zwangerschapstest. Blijft je ongesteldheid weg dan gewoon weer testen.
Harde onderbuik krijg je pas later in een eventuele zwangerschap . Je baarmoeder zit tot 12 weken nog achter je schaambot en dus niet te voelen.