is het paspartoe paspartou passe partout of iets anders? is heeeel belangrijk dat ik het goed schrijf! dus help me!
volgens mij is het passe partout als ik ergens niet meer uitkom google ik het en dan komt meestal de juiste spelling wel naar voren!
Volgens mij is het los van elkaar Heb even de van dale geraadpleegd http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/ ... se+partout
Deze 3 kom ik steeds tegen en ook op site's dus het wordt alledrie gebruikt passe partout passepartout passe-partout
Ik heb het groene boekje; even onder in die kast duiken hoor.... .... uit 2005 dus dat is vrij recent..... passe-partout meervoud: passe-partouts en verkleind; passe-partoutje
pas·se-par·tout (het, dem; passe-partouts) 1 kartonnen lijst om een foto of plaat 2 doorlopende toegangskaart Online woordenboek. *had je natuurlijk zelf ook kunnen raadplegen he, een woordenboek *
Ik ga deze sluiten. Het begint een beetje op te vallen dat voor ieder wissewasje een topic word geopend. Dit had ook via een woordenboek opgezocht kunnen worden. Internet staat er vol mee. Groetjes Elvira