Hallo, Ik voel eigenlijk dagelijks aan mijn baarmoedermond.. gewoon om te voelen wanneer er wat verandert.. ik weet inmiddels dat als ie laag hangt mijn menstruatie eraan komt... Op dit moment kan ik echter niet plaatsen wat ik nu voel.. ik heb dit nooit eerder gevoeld.. hij ligt vrij hoog en is eigenlijk bijna helemaal gesloten.. zo gesloten heb ik hem nog nooit gevoeld.. vind em ook wat harder dan normaal... niet heel hard.. maar ook niet zo soepel als normaal.. Wat kan dit zijn? kan dit duiden op een zwangerschap? Ben morgen 5 dagen overtijd. alvast bedankt.
hoi het voelen naar je baarmoedermond is nergens voor nodig, en het geeft ook gene informatie over je wel of niet zwanger zijn. Als je wilt weten of je zwanger bent zou ik gewoon een test doen, je bent immers 5 dagen over tijd! Ook als je zwanger zou zijn zou ik het voelen naar je baarmoedermond achterwege laten. Door de groei van je baarmoeder kan de positie ervan veranderen, hij kan een beetje open gaan staan zonder dat je een miskraamkrijgt en door het voelen kun je wat slijm of bloed verliezen. Allemaal dingen waar vrouwen zich vreselijk zorgen om kunnen maken die helemaal niet nodig zijn! Gewoon niet voelen dus! Ben benieuwd naar je test! Mirjam
Oh, dat wist ik helemaal niet!! Dat is wel heel eng ja!! Ik ben inderdaad 5 dagen overtijd.. heb zondagmorgen negatief getest.. dus ik wacht nog even.. Denk dat de kans nu ook nog maar klein is.. door die negatieve test.. liefs.