Vandaag ruim 4,5 werk zwanger. Clear blue blijft al 3 dagen op zwanger 1-2 hangen. Iemand ervaring met een goede afloop? Helaas al 2 keer vroege miskraam gehad. Mijn kruidvat is ook niet even donker als controle streep. Dochter is helaas met de tweede test aan de haal gegaan. Onderste is van vandaag. Eisprong was 30 maart volgens FF.
Ik vind de testen mooi oplopen hoor! En de CB wil nog niet zoveel zeggen. Kan goed zijn dat als je overmorgen test, de CB op 2-3 staat. Ik zou nu in elk geval even ophouden met testen...anders maak je jezelf inderdaad gek . Mocht het niet goed afgelopen, dan kan je daar toch niets aan veranderen helaas. Even loslaten en afwachten. Maar voor nu ziet het er goed uit!
Ohhh ik snap je angst, maar die testen willen echt nog niet alles zeggen.. Bij mij was het de keren dat et mis ging niet aan de testen te zien hoor.. niet aan de kwaaltjes te voelen ook.... Dus voor nu gewoon naar je afspraak met de VK leven... Ik heb hetzelfde, zwanger, maar bloednerveus...dat heb je gewoon als het mis is gegaan.. morgen 1e echo...
HCG verdubbelt niet elke dag, maar om de dag. Ik zou nu woensdag pas even weer testen. Hoop dat de CB dan wel 2-3 weken aangeeft! Overigens zou ik me pas zorgen maken als de testen lichter worden. Dat doen ze gelukkig niet.
Stom he? Ik weet dat ik het moet laten rusten maar ik vind het zo moeilijk. Ik ben met niets anders bezig. Meer een slecht humeur dan stralend zoals bij mijn eerste onbezorgde zwangerschap.
Vind ze ook mooi oplopen! Ik had er deze zwangerschap een aantal keer een lichtere test tussen zitten en was best in paniek maar het is gewoon goed gekomen gelukkig snap dat het lastig is om vertrouwen te hebben na 2 vroege miskramen.
Ik zie de testen ook mooi oplopen, dus zou proberen daar wat vertrouwen uit te halen. Zelf nooit met CB getest omdat de aanduiding van de weken niet altijd klopt. Ook CB meet hcg en aan de hand daarvan bepaalt de test hoever je bent. Als je hcg net iets minder hoog is (wat heel goed kan bij een gezonde zwangerschap) verandert er voor CB te weinig om iets anders aan te geven. Ik zou (als het lukt) even stoppen met testen. En een afspraak maken bij de vk.
Ik vind ook dat ze heel mooi oplopen hoor. En een cb test zegt weinig hè. Als je hcg net op het randje hangt slaat hij nog steeds aan op 1-2. Probeer vertrouwen te hebben en stop met testen. Ik weet hoe moeilijk het is. Ik deed het ook na 2 miskramen bijna non stop. Maar het zegt niks.
Ze lopen netjes op hoor! De een heeft gewoon net wat eerder een knaller dan de ander. Maar snap heel goed dat je je zorgen maakt hoor meid! Idd even een paar dagen wachten en dan nogmaals de cb digital doen (trouwens het goedkoopst via bol.com)
Ik heb ook het idee dat ze langzaam oplopen. Ik snap alleen niet dat de CB test zo lang blijft hangen in 1-2 weken. Bang dat ik te weinig hcg maak.
Zou ik niet vanuit gaan. Die heeft bepaalde waarde om omhoog te springen nodig terwijl als streeptest was deze ook gewoon zichtbaar zou oplopen.
Ik vind je testen wel oplopen! Ik heb deze zwangerschap nooit een 2-3 gezien. Hij bleef enkel hangen op 1-2 weken toen ik een week na nod zat. De andere testen (streepjes) liepen dagelijks keurig op maar CB met weken niet en zie mijn Banner nu. Ik was ook heel onzeker (mede door meerdere mk's) en na het niet oplopen van de CB de vk gebeld. Die vertelde dat ze helemaal niet zo blij zijn met CB testen met indicator, want het is maar een indicator! Het hoeft niet zoveel te zeggen. Als hij doet wat je hoopt ben je mogelijk onterecht blij als het alsnog misgaat, als hij niet doet wat je hoopt, ben je direct volledig in onzekerheid. In beide gevallen, blijft het een kwestie van afwachten, duimen en hopen. Het is niet te voorspellen helaas. Ik zou het testen proberen te laten nu (is makkelijk gezegd dan gedaan weet ik uit eigen ervaring) en je echo afwachten. Het is gewoon een hele onzekere periode die eerste weken/maanden maar je hebt totaal geen invloed op het verloop, probeer het even een beetje los te laten. Dan gaat de tijd misschien ook iets sneller
Ik vind je testen heel mooi. Die CB zou ik me niet te erg op vast pinnen. Die dingen sporen soms ook niet. Ik zeg, geniet ervan als die lukt en gefeliciteerd
Ik vind dat je testen mooi oplopen als ik jou was zou ik pas einde van de week weer testen. Hoever ben je na je nod?
Voor het geld van drie Clear Blue digital testen kun je ook een echo laten maken. Ik heb eerst voor een vermogen aan testen in huis gehaald en vervolgens die echo laten doen met 6,3 week. (Gewoon bij een echobureau hier in de buurt) Achteraf heb ik er spijt van dat ik zoveel geld aan die testen heb uitgegeven. En volgens mij zien jou testen er trouwens prima uit!
Wat ben ik blij met dit forum. En wat een haat aan deze testen. Vandaag bijna 5 weken en hij geeft vandaag pas 2-3 aan. Ml vond dat ik ze op moest maken. Dus dat deed ik vanmorgen. Clear Blue is echt waardeloos kwa indicator. Ik koop ze echt nooit meer. Ik werd er zo onzeker van. Fenne34 heel erg bedankt voor je uitgebreide reactie. En natuurlijk de andere forumleden ook.
@vakantieganger Je moet er 2 weken bij optellen he... hij berekent alleen vanaf je eisprong Maar dat staat ook in de gebruikersaanwijzing. 1-2 = 3-4 weken 2-3 = 4-5 weken 3+ = 5 weken +