Haay, Ik ben een ervaren sportklimster, klim al jaren. Nu is er spel en sport feest in t park en staat een kinder klimmuur. Er word niet juist gezekert en ook zit het matteriaal niet hoe zou moeten. Ok t gaat goed maar t irriteerd me behoorlijk. Wat zouden jullie doen? Iets van zeggen?
Ja natuurlijk, als er iets gebeurt vergeef jij jezelf dat nooit! Dan maar een keer bemoeizuchtig hoor...
Hoe hoog is de klimmuur? Kunnen kinderen te pletter vallen? Uit welk materiaal bestaat de ondergrond? Als het namelijk een muur van 80 centimeter is en er rubberen tegels onder liggen zou ik niks zeggen
Ik zou het bedrijf opschrijven, telefoonnummer opzoeken en een keer opbellen. Rechtstreeks aanspreken waar de ouders en kinderen bijstaan zou ik alleen doen als de situatie onveilig is. Het is toch gezichtsverlies als je zo aangesproken wordt en je weet nooit hoe mensen daarop reageren.
Mijn klimt ook al jaren, hij heeft zelfs een keer een dodelijk ongeval gezien bij een volwassen man , omdat hij niet goed gezekerd was De gouden regel bij klimmen goed Zekeren Dus ja aub iets van zeggen. Ik zou mijn kind daar niet laten klimmen
Muurtje was een meter of 5 hoog, met stenen ondergrond. Heb t aangegeven en ze zeiden dat hun dat weer zo geleerd hebben. Ga nog wel even het bedrijf bellen.
Tja daar kunnen kinderen wel naar op vallen, zeker vanaf 5 meter. Lijkt mij een goed plan om het bedrijf te bellen ja. Ze vinden je misschien bemoeizuchtig, maar het gaat wel mooi om veiligheid.
Oei, ik zou er wel wat van zeggen ja.. zeker met een stenen ondergrond, dan kunnen ze van 1,5 mtr nog lelijk vallen.
Eens kijken of de verzekering van dat bedrijf er ook zo over denkt als er kinderen van de muur af vallen? Jeetje zeg! Goed dat je er wat van hebt gezegd (oké, dan maar even wat bemoeizuchtig) en knap dat je het bedrijf gaat bellen! Helaas kun je niet echt meer doen, behalve vrienden en kennissen waarschuwen daar de kinderen niet te laten klimmen....