kind in de auto laten

Discussie in 'De lounge' gestart door mama van ruben, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet het even kwijt hoor. Haalde om 12 uur de oudste uit school. Lopen we langs een andere school horen we een baby huilen. Eerste wat je doet is op schoolplein kijken, komt 't geluid van de andere kant van de straat. Staat er een auto in de volle zon met een raam half open en een kleine hummel in de maxicosi op de achterbank. :$
    Het is bloedheet buiten, in 10 minuten is het met deze temperatuur zo 40+ in een auto.
    Twee andere moeders ook rond kijken waar de eigenaar van die auto is. Komt moeders doodleuk van het andere schoolplein en reageert doodleuk heel nuchter, zo van kan toch wel even??.

2. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    belachelijk! Kan daar slecht tegen... Ik heb daar nog een leuk filmpje voor, dan piepen ze wel anders. Je kind kan binnen 10 min overlijden in een te warme auto.

3. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeetje zeg! Wat is het nou voor moeite om je kind uit de auto te halen?! Vind dit echt belachelijk! En dan ook nog zo nonchalant doen... Dat dat nog gebeurt tegenwoordig, ik snap er niks van :(

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Oh brrrr.. :(

Ik "hoop" altijd dan maar dat het onwetendheid is, en dat ze er wat van leren. Als je zoiets met opzet doet, vind ik zo iemand echt een slechte moeder (en dat vind ik niet snel).

5. Koon

Koon Niet meer actief

Heeft die vrouw onder een steen geleefd dat ze de gevolgen niet kent? Is toch genoeg in de het nieuws geweest afgelopen tijd....

6. dekilene

dekilene Niet meer actief

Gekmens:$:$:$:x:x:x

7. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Jammer dat er geen pilletjes zijn voor domheid!
    Niemand is een perfecte ouder maar dit is gewoon laksheid en ronduit dom.
    Serieus dan ook nog zo reageren.

8. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou het nog niet eens doen bij -10......nooit je kind in de auto laten ook niet met tanken, er hoeft maar 1 gek te zijn en weg is je kind.

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Pffff snap dat echt niet.. Arm kindje :(

10. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met deze temperatuur is het inderdaad nogal dom. Maar normaal doe ik het ook wel eens. Even snel wat halen bij de supermarkt en ook met tanken....dan laat ik hem gewoon even zitten.

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik denk dat ik een foto had gemaakt, ook van het nummerbord en waar de vrouw bij stond de politie had gebeld! Is ze helemaal belazerd!

12. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Jezus daar heb ik eigenlijk nog nooit bij stilgestaan. Ik laat mijn zoontje ook gewoon in zijn autostoel zitten terwijl ik de tank vul. Ik moet wel niet naar binnen om af te rekenen maar inderdaad, er zal maar een gek instappen... Voel me best stom dat ik daar nog nooit eerder aan gedacht heb!

13. p1982

p1982 Niet meer actief

Meen je niet.durf t nu al niet als k moet tanken.

14. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mee eens

15. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meen je dit serieus??? dan ga ik hier maar niet meer op in.....

16. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah! Wat naar zeg als je dat zo ziet! Je zou haast het kind eruit halen!

17. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Never ever laat ik hem zitten bij de supermarkt. Tanken met betalen dan alleen als ik gelijk betalen kan. Plus ik kan vanuit de shop lees 3 meter de auto en mijn zoon zien.
    Dorpje dus alles is.klein hier.
    Verder dus nooit

18. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Vaak als ik moet tanken en mijn man is toevallig het zelfde koment uit deur gegaan rijdt hij mee naar de tankstation.
    Zo niet dan laat ik mijn zoontje wel even in de auto.

19. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Dat zal ook wel moeten zolang je je tank vult want het is nog gevaarlijker en soms verboden om een kind bij je te hebben staan met tanken. het gaat om het betalen in de shop dat ze alleen in de auto blijven. ja dat doe ik ook wel eens maar bij voorkeur tank ik waar zo'n paal staat.

20. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

En als ik alleen ben met tanken dan doe ik de deuren weer op slot als ik a betalen..

Deel Deze Pagina