De dag is aangebroken en mijn meisje wordt vandaag 1 jaar! Groot feest, maar ik vind het erg spannend en ook wel emotioneel!
Vond het ook echt emotioneel vorige week, iedereen zong voor haar rondom de taart en ik kreeg echt een brok in mijn keel. Wij hebben een superleuke eerste verjaardag gehad en ons meissie had het ook prima naar haar zin. Ontzettend veel plezier toegewenst vandaag!
fijne dag vandaag! hier komt DE dag ook steeds dichterbij, aan de ene kant vind ik het geweldig dat hij nu al 1 wordt en aan de andere kant heb ik dan geen baby meer...
Gefeliciteerd ! Hier is het ook zover over 2 weken. Aan de ene kant super leuk maar het is ook echt een afscheid van de babytijd. En das toch ook weer een hele stap. Geen baby meer hebben maar een peuter.
Hoera! Gefeliciteerd! Op de dag zelf was ik ook zo'n emokip , hoort er bij hoor! Hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben.
Hoe is de verjaardag geweest? Hier is het ook bijna zover! Ik merk dat ik het ook een emotionele tijd vind. Ik denk veel terug aan vorig jaar, hoe ik me toen voelde en hoe ik wachtte op de geboorte van onze baby. Pfff... volgens mij ga ik zondag nog wel een traantje wegpinken. En... dreumes is toch van 1 tot een jaar of 2,5? En daarna heet het peuter volgens mij.
Mijn mannetje wodrt morgen 1 jaartje! Wij hebben het afgelopen weekend al gevierd,het was heel gezellig en ik heb er eerlijk gezegd geen moeite mee
Dank jullie wel allemaal! We hebben een geweldig feest gehad en ze is reuze verwend! op naar de tweede verjaardag!