Onverwacht gelukje

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door bagheera, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben nu 22 jaar en wordt volgende week 23. Mijn vriend met wie ik nu bijna 2 jaar samen ben (en woon) is een jaartje ouder.

Ik zou beginnen met een HBO diploma tot ik pijn kreeg in mijn re-borst. Mijn moeder kreeg erg jong borstkanker dus ik wilde naar de ha. Toen bedacht ik mij dat ze wel zullen vragen of er een mogelijkheid is dat ik zwanger ben.. omdat ik serieus genomen wilde worden deed ik een test en tot mijn stomme verbazing kleurde hij KNALroze! Dat was nogal een schok... mijn eerste reactie was Oh help ik heb straks geen leven meer, mijn opleiding kan niet doorgaan etc:$. Gelukkig veranderde dat gevoel snel in het besef dat ik altijd al kinderen wilde krijgen en ik hoopte dat alles goed was met de kleine (geen foliumzuur geslikt, rookte als een ketter had toevallig nog geblowed terwijl ik dat bijna nooit deed).

Ben meteen gestopt met roken en foliumzuur gaan slikken. 9 januari intake bij verloskundige.

Vind het super leuk, maar ook heel erg eng. We moeten nog verhuizen en ik heb geeeen idee wat kinderopvang kost e.d maar probeer mijn angsten wat opzij te zetten en er vooral ook van te genieten!:p

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Gefeliciteerd geniet er van... het is een wonder :)

3. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje Cybje!

Zo te lezen is het geen makkelijke weg om zwanger te raken voor jullie. Dat is dan nog voorzichtig uitgedrukt. En ik ben per ongeluk zwanger geraakt, pff tis niet altijd even ''eerlijk'' allemaal.

Hoop dat je snel in verwachting raakt en dat het elke traan, ziekenhuisbezoek, teleurstelling en geduld meer dan waard is! ;)

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik gun het iedereen om zonder MMM zwanger te worden :)

Geniet er van :) en ik hoop je snel te volgen!!

5. Alita

Alita Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!
    Dat is idd dan schrikken zeg!
    Maar geniet er maar van en succes met je eerste echo!!

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Gefeliciteerd, en heel goed van je dat je meteen gestopt bent met roken.
    Petje af, kunnen meer dames nog een voorbeeld aan nemen;)

Deel Deze Pagina