vraagje

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mopsje, 28 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    hoi hoi,

jullie zullen dit wel vaker lezen maar ben toch nieuwsgierig.
    ik ben in januari gestopt met de pil dus zit in ronde 10 heb netjes een cd van 30 dagen vanaf het moment dat ik gestopt ben.
    elke maand paar dagen na mijn eisprong krijg ik last van misselijk en zere borsten verder geen ongi krampen helemaal niets ook niet voor mijn NOD voel het pas als ik al 2 dagen ongi ben dan komen pas de krampen.
    nu heb ik zaterdag 18 nov mijn ei sprong gehad en sinds woensdag 22/11
    vreselijke krampen in mijn buik alsof ik ongii ben (maar ben het helemaal niet).
    had niet zo'n last van mijn borsten maar sinds 2 dagen gaan ze aardig opzetten weer en gevoellig worden alleen anders als normaal.
    en ik heb sinds gister ochtend dat ik vreselijk misselijk ben sóchtends en als ik gegeten heb helpt het niet (andere maanden wel dan trok het weg)
    en vanmorgen was ik er om 8 uur uit want moest naar een afspraak maar zat om half 11 op de terugweg naar huis en werd ik weer vreselijk moe alsof ik de hele nacht niet geslapen had.
    maar heb gewoon 8 uur geslapen vanacht.
    zou ik nu dan eindelijk een x zwanger zijn?
    herkent iemand dit.

ik verwacht aanstaande zaterdag 2 dec mijn :evil: :evil: .

liefs mopsje

2. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hey meid,

Jij kent je lichaam het beste zou ik zeggen :p Het klinkt allemaal hoopvol hoor. Maar helaas kan ik je niet verder helpen nog even geduld en dan testen zou ik zeggen..

Maar wie ben ik om te zeggen GEDULD :oops: heb net zelf al een test gedaan ppfff ben zo erg he! Was negatief natuurlijk ik ga dan ook als een gek zitten turen op die stomme test, en zie dingen die er niet zijn.

Meid genoeg over mij , sorry hoor ;)

ik hoop dat het raak is.

liefs sancho

3. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    hee sancho,

ja ken het hoor moet me ook bedwingen om al niet te gaan testen pffffff :oops: .
    maar probeer geduldig af te wachten maar ben echt moe zeg heb niets in huis gedaan vandaag ja me bed verschoond maar dan houd het ook echt op ben lang niet zo moe geweest.
    maar kijken wat morgen weer brengt nog effe en dan heb ik hopelijk duidelijkheid.
    het liefst dat het 9 maanden wegblijft natuurlijk..

liefs mopsje.

en geeft niet hoor dat je over jezelf begint ben altijd wel nieuwsgierig hoe andere zich voelen vlak voor NOD

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik had ook krampen rond die periode in mijn cyclus en kijk naar mijn banner ;) Maar lees ook van een hoop mensen dat ze het ook hadden en helaas wel :evil: kregen :cry:

ik ga voor je duimen!

xz

5. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Hoi Mopsje

Ik herken je klachten. Ben ook met fases misselijk sinds een week (afgelopen zondag eisprong gehad), heb gevoelige tepels en m'n buik rommelt.
    Heb ook een beetje het gevoel dat ik ongi word, maar ook een zwanger gevoel (niet dat ik dat gevoel ken hoor!) Ook heb ik sinds mijn ei veel witte afscheiding.
    Ik zie dat je net als ik a.s zaterdag ongi moet worden.
    Ik hoop voor ons dat dit niet gaat gebeuren!

Hou je me op de hoogte?

Succes en groetjes

Marie

6. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    hoi marie,

natuurlijk hou ik je op de hoogte heb zelf aan 1 kant het gevoel dat het goed zit maar aan de andere kant ook niet want mijn lichaam heeft me al eerder verkeerde ilusie gegeven.
    moet ook zeggen dat mijn urine donkerder is dan normaal weet niet of dat ook een teken moet zijn (lees het soms wel).
    maar ja kan niet anders als nog 3 dagen wachten pfffffffffffffff.
    ben het wachten zo zat he wil nu wel eens dat het raak is.
    wanneer zou jij testen als je geen ongi wordt?

liefs mopsje

7. jessica84

jessica84 Actief lid

27 jun 2006
    111
    0
    0
    administratief medewerker
    den haag
    he meid
    nou ik ben 7 weken zwanger en ik heb er nog steeds last van
    ben ook onwijs moe misselijk en ook af entoe hele erg krampen
    in me buik dat trekt dan weer door naar mijn rug

dus ik hoop het voor je bij mij klopte het wel

veel sterkte groetjes jessica

8. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    hoi jes,

nou hoop het me lichaam voelt ook anders als normaal en de buikpijn trekt ook door naar mijn rug.
    en die ongi krampen heb ik in al die maanden dat ik bezig ben (vanaf januari) niet gehad en nu wel al sinds vorige week.
    maar durf niet op mijn gevoel af te gaan die heeft me wel vaker in de steek gelaten :oops: .

maar hou jullie op de hoogte
    liefs mopsje

9. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    nou hier alleen nog maar buikpijn en gevoellige borsten misselijkheid is gestopt.
    nu maar wachten of de duivels komen denk zelf van wel maar ja wie weet wordt ik verrast.

liefs mopsje

10. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    hoi Mopsje

Ik was zo stom en ongeduldig om gisteren al te testen, natuurlijk negatief. Ik heb me voorgenomen om nu zondag te testen en daarna (als ie negatief is) een week of zo te wachten. Ik voel me nog steeds anders: borrelende en opgezette buik, tepels die soms gevoelig zijn en heb veel slijm de afgelopen dagen. Ook nog met fases misselijk. Ben zo benieuwd.
    Wanneer heb jij het plan te testen?

Groetjes Marie

11. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    hoi marie ,

ja hier nog steeds buik krampen en vanmorgen weer misselijk en gevoellige borsten.
    als ik morgen niet ongii ben ga ik een test halen en doe ik hem morgen middag.
    ben het altijd op tijd dus dan zou het een goed teken zijn.
    hoop zo dat het nu eindelijk een keer raak is.
    hoe is het nu bij jou?

liefs mopsje

12. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    nou ik had net al wat bruinbloedverlies in mijn broekje
    dus denk dat het bij mij deze maand over gaat en hopen op de volgende ronde dan maar.

liefs mopsje

13. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    Nou zoals jullie aan mijn banner zien ben ik getroffen door de :evil: .
    dus gaan op naar ronde 11 en het voordeel is wel dat ik nog steeds zwanger het nieuwe jaar in kan ;) volgende NOD is namelijk 31 dec
    dus mischien komt al dat vuurwerk dan wel te pas :) ;)

liefs mopsje

en marie voor jouw blijf ik duimen hoor hoop dat het bij jouw raak is ;)

Deel Deze Pagina